Culori plasabile v1.0.0.1




Culori plasabile v1.0.0.1
Acest mod extinde sistemul de colorare pentru plasabile, făcând ca toate cele 8 „secțiuni” de culoare buildingShader.xml să fie modificabile în joc. De exemplu, în loc să schimbați doar culoarea siding-ului unei clădiri, puteți colora 8 părți diferite ale unei clădiri în culori diferite. Acoperișul ar putea fi argintiu, siding roșu, ușile negre, ornamentele albe etc. Următorul pe care îl plasați ar putea fi de diferite culori.
Această parte următoare este pentru modderi. Setarea unei forme sau o plasă pentru a utiliza colorScale1 – colorScale7 necesită setarea pozițiilor UV așa cum ați face cu vehiculShader, cu excepția faptului că folosește doar axa y.
UV 0,1 = colorScale1
UV 0,2 = colorScale2
UV 0,3 = colorScale3
Configurația xml este destul de simplă, iar exemplele sunt incluse în folderul sdk al acestui mod. Pentru mai multe exemple, consultați noile locuri de plasare ale TPF aici.
Legăturile implicite pentru schimbarea secțiunii colorabile sunt shift la stânga + M și shift la stânga + N în mod implicit. Acestea sunt modificabile în joc.
ThundR