Massey Ferguson 590 v1.0.0.4
Massey Ferguson 590 v1.0.0.4
Cea mai semnificativă revizie a Serii 500, introdusă în primăvara anului 1976, a fost cabină montată din fabrică, aproape cu podea plată. În Finlanda, aceste modele au fost introduse abia la începutul anului 1977, când sunt echipate cu trapă și altele
A fost pus în producție un model care îndeplinește cerințele de siguranță finlandeze. În Finlanda, aceste modele au fost importate în mare parte din Anglia, dar 590 au fost importate parțial din Franța, de exemplu, din cauza grevelor lungi din Anglia.
Tehnologia de bază a fost aproape aceeași ca în seria 100. Rezervorul de combustibil fusese mutat din motor sub cabină. Cutiile de viteze erau și mai familiare, iar forțele de ridicare erau încă modeste. În schimb, randamentul hidraulicului a fost grozav pentru modelele cu o pompă de mare putere. Controlul a fost hidrostatic.
Priza de putere avea opțiunea unei turații de 1000 rpm prin schimbarea arborelui iar ambreiajul prizei de putere era hidraulic. Ampatamentul tractoarelor a fost același ca la modelele anterioare 148/168/18. Cabina a fost în majoritatea țărilor până în 1979, cu 1 ușă, dar în Finlanda reglementările impun o altă ușă.
Cele mai mici modele din serie au fost modelele 550 cu 3 cilindri și vechile 165.
Echipat cu un motor de 3,3 litri 560 (56 CP). Modelele de import finlandeze au fost 565, 575 și 590. În plus, în Finlanda importatorul instalat cu diferite grade a turboalimentat cu succes motorul 9090 pentru a produce 90 CP. Diferite versiuni turbo de la producători au fost comercializate și în multe alte țări prin intermediul rețelei oficiale de vânzări, deși MF în sine nu a vrut să facă o astfel de versiune. Cooperare între MF și Ursus în faza de pornire, modelele cu 3 cilindri 535 au fost fabricate și pentru Polonia și 555, deoarece 235 și 255 care intrau în producție în Polonia nu erau încă disponibile gata.
La început, vitezele pe drum ale modelelor standard au fost destul de scăzute, cu toate acestea, la modelele cu tracțiune spate, acestea au fost mai târziu crescute. Pe puntea din față a lui Landin echipat cu un model cu tracțiune integrală a fost inițial doar 590, din vara lui 1978 încoace tot de la 575. În vara anului 1980, revizuirea vizuală a modelelor a fost la vârf și cabină roșie. În vara lui 1981, 12 + 4 tractoare au fost echipate și cu o transmisie Synkropower, care a venit în Finlanda doar în seria 600.
Autor:Mansikki