Real Life Numbers v1.0.0.0
Real Life Numbers v1.0.0.0
Acest mod are două obiective principale:
Pentru a defini un mediu de joc care imită agricultura din viața reală.
Pentru a permite jucătorilor să individualizeze jocul folosind un editor simplu.
Versiunea 1.0.0.0
Considerați aceasta o versiune beta. Testele au fost foarte rare.
Acest mod este foarte redus în comparație cu modul original pentru FS19. Versiunea FS22 include următoarele scripturi:
RealNumbersFieldPrices.lua: (apăsați lAlt-rf pentru a obține o listă cu zonele de câmp și alte informații)
Prețurile ajustate ale terenurilor agricole
Definește o parte din terenurile agricole ca închiriabile la un cost redus (poate fi dezactivată)
RealNumbersFillTypes.lua:
Preț ajustat pe litru (numai tipuri de umplere, nu clădiri sau echipamente)
RealNumbersFruitTypes.lua
Randament reglabil, randament în rânduri și utilizare semințe (implicit nu este scară)
RealNumbersStorePrices.lua:
Preturi reglabile pentru baloti, bigbag-uri, bigbagpaleti si paleti
RealNumbersLeasing.lua:
Cost de leasing ajustabil pentru echipament (implicit: fracțiune zilnică fixă din valoarea comercială)
RealNumberContractRewards.lua:
Recompense ajustate pentru misiuni
RealNumbersSellingStations.lua
Variație redusă a prețului între punctele de vânzare
Mai e de făcut: reduceți salariile pentru ajutor.
Fiecare scenariu este independent. Toate scripturile, cu excepția RealNumbersFieldPrices.lua, pot fi comentate în modDesc.xml.
Există o singură versiune universală a modului. Utilizatorii de mod din diferite părți ale lumii ar putea avea nevoie să ajusteze scalarea prețurilor în interiorul fiecărui script pentru a se potrivi nivelurilor de preț din partea lor de lume.
În versiunea FS19, a fost definit un set unic de valori ale parametrilor pentru fiecare articol. Nu am timp să repet această abordare detaliată în FS22. În versiunea FS22, articolele sunt scalate în grupuri mari. De exemplu, toate fillTypes sunt scalate cu același număr.
Acest mod nu a fost scris pentru modul Multiplayer. Nici nu a fost testat în modul Multiplayer.
Autor:Model: Kaj-Aage Henneberg
Script: Kaj-Aage Henneberg
Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg
Testing: Kaj-Aage Henneberg