Renovare producție v1.4.1.4

FS22 Altele

Renovare producție v1.4.1.4

Versiunea 1.4.1.4
Bugfix cu pompă și furtunuri Versiunea 1.3

Producție Revamp-Script
Revamp reprocesează sistemul intern de producție, îl extinde și adaugă diverse funcții. Revamp în sine este modul de script de bază, dar extinde și independent producțiile cu funcții suplimentare de confort.

O selecție de caracteristici:
Disponibil automat pentru toate producțiile:
Rupere automată de linie în afișarea rețetei pentru pagina de intrare și de ieșire (4 ingrediente pe linie).
O afișare colorată a rețetelor face mai ușor să vedeți de ce o producție nu produce. Unde: alb – disponibil, roșu – nu este disponibil, dar este obligatoriu, portocaliu – nu este disponibil și nu este necesar.
Posibilitatea de a cumpăra mărfuri în meniul de producție pentru o producție la dublu față de prețul pieței.
Sistem de prioritate: Mărfurile primite pot fi acum setate la priorități diferite prin meniul de producție și vor fi distribuite pe baza acestor priorități. Se aplică următoarele: Prioritatea 1 este cea mai importantă și va primi mai întâi mărfurile până când depozitul este plin. Prioritatea 2 abia după aceea etc. Se pot dezactiva și intrările, caz în care nu vor primi nicio livrare.
Doar liniile de producție active pot fi furnizate prin modul de distribuție.
Nou mod de ieșire disponibil: Vinde direct, Distribuie, Externalizează (Anterior Păstrați) și Schimbați (Nou). Dacă o producție este setată la depozitare, nu generează automat paleți.
S-au adăugat manual paleți, baloti și spawner de lemn – Toate producțiile cu paleți spawner pot, de asemenea, genera manual paleți și baloti – prin meniu sau un declanșator.
Costurile de livrare a producției sunt acum raportate separat (anterior parte din costurile de producție).
Producțiile care sunt obiective de misiune pot accepta mărfuri nelimitate din misiuni până la finalizarea misiunii. Bunurile misiunii nu mai ajung în producția propriu-zisă în timpul misiunilor.
Afișarea cantităților maxime de depozitare și a unităților corespunzătoare.
Sortați producțiile în ordine alfabetică și filtrați după activ/inactiv.
În cazul producțiilor, se afișează dacă rulează în paralel (II) sau distribuite (Y).
Meniu de setări propriu.

Trebuie să fie instalat activ în producții:
Rețete:
Rețetele pot fi create cu mai multe ingrediente egale în grupuri (maximum 5).
Mai multe linii de producție care anterior trebuiau create separat pot fi combinate într-o singură linie de producție.
Posibilitatea de a adăuga unul sau mai multe amplificatoare opționale care măresc producția de ieșire.
Boosterele pot fi dezactivate sau inversate pentru bunuri individuale.
Afișarea producției reale de curent în funcție de rapel. Valoarea actuală a rapelului este afișată între paranteze portocalii după cantitate.
Abilitatea de a crea rețete prin FillTypeCategories.
Posibilitate de producții dependente de vreme.
Posibilitatea nivelurilor de umplere în funcție de vreme.

Descriere:
Posibilitatea de a instala display-uri pe producții care pot arăta nivelul actual din depozit. Posibil și cu rulmenți puri.
Posibilitatea de a afișa obiecte în funcție de nivelul de umplere, de exemplu paleți într-un depozit de producție. Posibil și cu rulmenți puri.
Depozitele pot fi, de asemenea, prevăzute cu un script de spawn care poate fi folosit pentru a genera baloți și paleți.

Alte caracteristici:
Noile FillTypes pot fi introduse prin Revamp la punctele de vânzare existente fără a modifica în mod activ punctele de vânzare existente. Nu mai este necesar un punct de vânzare separat.
Producții ascunse cu funcție de pornire automată.
Diverse opțiuni de setare pentru funcțiile de mai sus.
Toate capabile pe deplin multiplayer.
Ajutor propriu în joc care explică cele mai importante caracteristici ale modului.
Și mult mai mult

O listă completă de opțiuni, ajutor pentru instalare și asistență este disponibilă din Documentație:
Acesta este doar scenariul, doar scenariul nu schimbă nicio rețetă de producție! Acestea trebuie create separat.

Jurnalul modificărilor:
(Jurnalul complet al modificărilor poate fi găsit în documentație)

Versiunea 1.4
Corectarea erorilor:
Corectarea indicatorilor de rețetă și nivel de umplere pentru monitoare extra largi.
Ajustarea prețului de achiziție funcționează acum și cu silozuri de achiziție umplubile
StoreItems prin funcțiile de renovare au din nou titluri de mod
Declanșatorul de cherestea își ajustează acum textul fără reîncărcare, între vânzare și stocare

Inovații
Posibilitatea de a folosi animale în producții
Linii de producție ascunse
Vânzarea și distribuirea directă a devenit dezactivată
Silo- și ProductionSpawner pot stoca acum mai mult de un articol simultan
La siloz se poate selecta acum tipul de răsad, la scoaterea paleților corespunzători
După îndepărtarea unui palet de răsaduri, este afișată acum soia corectă de copac
La îndepărtarea buștenilor, acum pot fi selectate lungimi de 1-20 m (reglabil în XML, implicit 6m)
Mărfurile în producție sunt vândute la vânzarea/demolarea lor
MixMode și BoosterMode adăugate pentru toate liniile de producție/producție
Modurile de producție sunt afișate ca o linie separată în prezentarea generală
Traduceri noi și actualizate

Versiunea 1.4.0.1
Remediere erori cu boostMode
Eroarea de scriere în StoreItemScript luată în considerare
Bugfix cu afișare a ciclurilor de producție

Versiunea 1.4.0.2
Ajutorul de remediere a erorilor în joc al altor moduri ar trebui să funcționeze din nou corect

Versiunea 1.4.1.0
Obiectele la nivel de umplere pot folosi acum mai multe tipuri de umplere sau categorii de tip de umplere ca sumă
Posibilitatea de a folosi orice număr de ore de deschidere

Versiunea 1.4.1.2
Remediere erori cu programul de lucru
Sistem de distribuție Bugfix cu PnH

Versiunea 1.4.1.3
Remediere erori cu orele de deschidere și spawns manuale

Autor:
Braeven


Cum să utilizați Farming Simulator 22 modurile

Bine ați venit la cea mai mare comunitate de modding Farming Simulator. Încă nu sunteți sigur de ce folosesc Farming Simulator 22 mods? Jocul a fost dezvoltat pentru a suporta modificări (modificări) care pot fi create de orice fan. Așa că puteți folosi mod-uri pentru a actualiza jocul original. Da, suntem de acord că jocul este deja foarte bun, totuși, s-ar putea să simți că ai nevoie de mai multe secerătoare, tractoare sau alte instrumente în joc. Mai mult, jocul în sine oferă diferite tipuri de moduri care pot schimba gameplay-ul, pot repara unele erori care deranjează jucătorii sau pur și simplu încearcă să facă jocul mai interesant. Acesta este motivul pentru care ar trebui să încercați FS22 mods. Deoarece există multe FS 22 mods diferite, instalarea unuia dintre ele va schimba puțin jocul și va deveni unic. Toate modurile LS22 sunt complet gratuite, așa că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la plăți sau taxe ascunse. Încercați acum Farming Simulator 22 mods și deveniți un fermier mai bun.






Cel mai bun FS22 Altele mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!