EnhancedAnimalSystem v1.1.0.0
EnhancedAnimalSystem v1.1.0.0
Acest script ajustează patru puncte:
1. animalele nu mai primesc un singur animal ca descendent, ci mai ales mulți pentru specia animală respectivă (cu împrăștiere).
2. grajdurile pot fi supraaglomerate de urmași, dar acest lucru are un efect asupra sănătății animalelor. Alternativ, animalele care nu mai încap în hambar pot fi vândute direct. Acest lucru poate fi setat în meniul pentru animale.
3. animalele prea bătrâne mor la întâmplare
4. animalele cu 0% sănătate pot muri
Explicație mai detaliată:
La 1.)
În mod implicit, următoarele valori sunt setate pentru descendenți.
Vaci:
0 animale -> probabilitate cu 1%
1 animal -> probabilitate cu 98
2 animale -> probabilitate cu 1%
Porci:
8 animale -> probabilitate cu 20%
9 animale -> probabilitate cu 20%
10 animale -> probabilitate cu 20%
11 animale -> probabilitate cu 20%
12 animale -> probabilitate cu 20%
Oaie:
0 animale -> probabilitate cu 1%
1 animal -> probabilitate cu 59
2 animale -> probabilitate cu 30%
3 animale -> probabilitate cu 10%
Cai:
0 animale -> probabilitate cu 1%
1 animal -> probabilitate cu 98%
2 animale -> probabilitate cu 1%
Pui:
9 animale -> probabilitate cu 20%
10 animale -> probabilitate cu 20%
11 animale -> probabilitate cu 20%
12 animale -> probabilitate cu 20%
13 animale -> probabilitate cu 20%
la 2.)
Există două moduri care pot fi setate în meniul stabil.
Modul 1.)
Dacă un grajd este plin și se nasc animale noi, acestea sunt vândute direct. Aici se ia prețul normal al animalelor din joc/hartă minus 25% din costurile de transport. Este important de menționat că puii valorează 0€ dacă tocmai s-au născut.
Modul 2.)
Permite supraaglomerarea într-un coop. Acest lucru este posibil până la 100% în mod implicit. Aceasta înseamnă că un coop cu 100 de locuri poate ține 200 de animale. Dar acest lucru este posibil doar prin nașteri și nu prin cumpărarea de animale noi! Acest mod a urmărit faptul că se pot distribui noile animale, apoi chiar și în alte grajduri. Dacă un grajd ar trebui să aibă supraaglomerare, acest lucru are efecte asupra sănătății animalelor. Aici valoarea maximă de sănătate a animalelor este stabilită direct la maxim 90% și scade în funcție de supraaglomerare în fiecare oră. Aceasta merge de la 0 la 5%. Aceasta înseamnă că dacă este prezentă o supraaglomerare minimă, doar sănătatea stagnează. În cel mai rău caz, scade cu 5% pe oră.
la 3.)
Animalele bătrâne mor cu o probabilitate de 5%. Aceasta se calculează o dată pe lună când animalul atinge vârsta maximă. Valorile implicite sunt setate după cum urmează.
Vaci 300 de luni sau 25 de ani
Porci 180 luni sau 15 ani
Oaia 144 luni sau 12 ani
Cai 360 de luni sau 30 de ani
Pui 180 luni sau 15 ani
la 4.)
Animalele cu 0% sănătate pot muri dacă această setare este activată în meniu.
Jurnalul modificărilor 1.1.0.0:
1.) Funcție nouă (punctul 4.) prin care animalele pot muri la 0% sănătate.
2.) Remediere erori: Dacă nu este introdusă nicio valoare pentru supraaglomerarea în zootehnie, au apărut erori la salvare.
3.) Remediere erori: starea actuală a supraaglomerării ar trebui acum să fie sincronizată și în multiplayer.
Chissel