Volkswagen Golf II Citystormer v1.0.0.0




Volkswagen Golf II Citystormer v1.0.0.0
Vă ofer cea mai recentă versiune a Golf II. după Golf II GL ''Grand Luxe'', Golf II GTI, ultra rar Golf II G60 Limited, țara atipică Golf II pentru această ultimă versiune de Golf II vă ofer Golf II citySTROMer o versiune electrică a Golfului II sau ai citit corect un Golf II electric.
În 1981, Volkswagen a prezentat Golf CitySTROMer. Bazat pe Elektro Golf (prima versiune a golfului electric bazat pe un golf I care va fi produs doar în câteva exemplare experimentale), acest model a fost folosit pentru un test la scară mai mare. Volkswagen a produs 25 de exemplare. Oferind patru locuri, acest Golf electric cântărea apoi 1,5 t cu bateriile sale grele plumb-acid. Baterii care asigurau o autonomie de aproximativ 60 km.
Bazat de această dată pe Golf II, a doua generație de Golf CitySTROMer a fost prezentată în 1985. Tehnologia electrică utilizată s-a bazat în mare parte pe cea a CitySTROMer din 1981. Această variantă a fost produsă în 70 de unități. Modele utilizate pentru prima dată de profesioniști pentru testare. Dar care a fost apoi vândut persoanelor fizice. Și a existat și un Golf III CitySTROMer dezvoltat în colaborare cu Siemens.
Culoare configurabilă
Placă configurabilă și opțiune de a pune plăcuțele în versiunea UE sau SUA
Contor animat
DR3RS Lezzy Gheqor