Harta BallySpring v1.2.0.0

Harta BallySpring v1.2.0.0

Bun venit la BallySpring!
O hartă irlandeză fictivă bazată în vestul Irlandei, cu 172 de câmpuri, în principal pajiști cu unele câmpuri arabile. Există 10 curți din fermă din care puteți alege.
Hartă foarte personalizabilă cu toate clădirile, pereții, gardurile vii, gardurile și dezordinea din curte etc. detașabilă.

Notă: Odată ce porniți în modurile Farm Manager sau Start from Scratch, nu dețineți niciun teren, așa că nu veți putea interacționa cu niciunul dintre obiecte etc. până când cumpărați un teren.

Toate porțile de pe hartă sunt deschise implicit. Aceasta este pentru a permite accesul la câmpuri etc. pentru a finaliza contracte. Puteți deschide/închide doar porțile care se află pe terenul pe care îl dețineți. Acesta este un compromis, astfel încât porțile să poată fi vândute.
Pășunile deschise pentru animale din hartă au un marcator de plasare pentru a arăta dimensiunea la plasare. După plasare, acest marcator trebuie dezactivat manual, mergând până la semn și făcând clic stânga pe mouse.

Caracteristici:
Animale personalizate: tauri, viței, capre, rațe și multe altele
Caprele îți dau lapte de capră. Pentru a colecta laptele de capră de la pășune, există versiuni personalizate ale tancurilor de lichid Lizard MKS 8 și MKS 32 din joc în magazin.
Rase de vite personalizate: Hereford, Jersey, Charolais și Simmental plus jocul de bază Holstein, Swiss, Angus și Limousin
Unghi de teren multiplu
Mod Maize Plus acceptat
Mod Animal Grazing acceptat
Mod îmbunătățit Animal System acceptat
Modul Mud System acceptat
Trafic personalizat. Pachetul de trafic pentru volanul stânga al AlienJim este instalat.
Plăcuțe de înmatriculare irlandeze
Disturbed Simulations plan de creștere sezonier cu strugurii, măslinele, bumbacul și trestia de zahăr eliminate
Relight instalat
Sunete personalizate
NPC-uri personalizate
Obiecte de colecție
Rețea de drumuri construită în Blender
Toate gardurile vii au ciocniri. Coliziunile pot fi dezactivate apăsând pe O la bancul de lucru din magazin
Garduri detașabile, pereți, garduri etc. (Apăsați O la obiectul pentru a-l elimina)
Productii si puncte de vanzare
Agricultura de precizie gata cu hartă realistă a solului
Majoritatea lucrurilor funcționează doar odată ce terenul a fost cumpărat. Animale, silozuri etc.

Datorită numărului de crescători de animale pre-plasate pe hartă, modul „Mai multe zootehnie posibile (64)” este
necesare pentru a face toate gospodăriile funcționale și pentru a permite amenajarea unor crescători suplimentare.

Fermă fericită! Dacă găsiți erori cu harta, vă rugăm să raportați pe serverul Eire Agri Discord.
Pentru a fi la curent cu harta și proiectele viitoare, vă rugăm să vă alăturați serverului Eire Agri Discord.

Credite: Faceți referire la etichetele Colaboratori. Dacă există cineva pe care am uitat să menționăm, scuze.

Jurnalul modificărilor:
V1.2.0.0 (Este necesară salvarea nouă)
Lansarea inițială a ModHub
Numele Zip a fost remanat pentru a elimina _pc
S-au mutat credite din descriere în secțiunea de colaboratori
Texturi multiple debrandate la cererea GIANTS
Imaginea pictogramei a fost redenumită
Imagine de previzualizare actualizată
Imagine de prezentare generală actualizată (alias PDA)
S-au mutat storeItems din modDesc.xml în storeItems.xml
A făcut ca jgheaburile din pășunile deschise să fie ascunse apăsând pe O
S-a eliminat Renault Master din Casa mobilă, deoarece are prea multe polietilene
Pictograma schimbată pentru Tommy Shlug NPC
FillTypes xml aranjat
Tidied up fruitTypes xml
S-au scos strugurii și măslinele din calendarul de creștere
Cabana plutitoare corectată între câmpul 117 și 124
Poarta ruginita corectata de la ferma Albastru Inchis (Cliping in magazie)
S-a adăugat eticheta autoopen="false" la codul animatedObjet pentru gard viu, garduri și pereți pentru a preveni ascunderea/unirea automată a acestora atunci când modul „AnimatedObject Extend” este activ
S-a corectat pod ușor plutitor care intră în pășune deschisă la ferma de pornire
Modificările plasabile au fost necesare pentru hartă, în loc să fie integrate pe hartă la cererea GIANTS
A făcut ca coliziunile gardurilor vii să fie comutabile (declanșează la bancul de lucru din magazin)
S-au eliminat pinii duplicați
Declanșatoare ajustate pe mai multe garduri pentru a preveni conflictul lor cu gardurile vii / pereții de sub ele

Notă: Este posibil să continuați cu o salvare existentă folosind V1.2.0.0, dar va trebui să actualizați referințele numelor de fișier din jocul de salvare. Oriunde este menționat în prezent „FS22_ballySpring_pc” trebuie actualizat la „FS22_ballySpring”.

V1.1.0.3 (Noile cerințe de salvare detaliate mai jos)
Stivele de bușteni plutitoare corectate la fabrică de cherestea (necesită salvare nouă)
Dimensiune crescută a declanșării balotului la toate punctele de vânzare pentru a facilita vânzarea baloturilor (NU este necesară salvarea nouă)
S-a schimbat lățimea canelurilor pentru pietoni pentru a ajuta pietonii să treacă prin clădiri etc. Încă se va întâmpla, dar nu la fel de des (Nu este necesară salvarea nouă)
S-au modificat straturile de informații despre modul de noroi. A făcut noroiul mai puțin grav (se cere o nouă salvare)
S-a corectat greșeala de scriere în xml animale pentru a utiliza noua funcție adăugată la modulul Sistem de animale îmbunătățit de la Chissel. Animalele personalizate acum nu sunt depășite de modul EAS (Salvarea nouă NU este necesară)
Suprafețele de frunziș modificate pentru pășunea de oi la ferma galbenă și pășunea de vaci la ferma albastru închis pentru a folosi întregul câmp pentru mod de pășunat (este necesară salvarea nouă)
S-au adăugat vaci elvețiene și o variantă suplimentară Brown & White pentru Holstein. Vacile Holstein și elvețiene folosesc acum modelul de vacă crescută în jocul de bază în loc de același model ca și junincile. (Nu este necesară salvarea nouă)

V1.1.0.2 (Nu este necesară salvarea nouă)
S-a schimbat controlul pentru ascunderea gardurilor vii, gardurilor, pereților etc. de la butonul stâng al mouse-ului la tasta O pentru a nu intra în conflict cu porțile
Structura de foldere restructurată și scriptul BaseDirectoryFix.lua eliminat pentru a evita ca anumite fișiere xml să fie suprascrise de alte moduri
Acest lucru a făcut ca gunoiul de grajd să pară transparent atunci când au fost activate modurile care au încărcat propriul fillTypes xml.
A făcut ca toate obiectele de colecție să fie de colecție, unele dintre ele erau în conflict cu declanșatoarele obiectelor amovibile
S-au corectat erorile de shader de la instrumentul de testare în pregătirea pentru trimiterea modhub

V1.1.0.1 (Noile cerințe de salvare detaliate mai jos)
S-a corectat greșeala de tipar în fișierele xml care se încarcă OakTreeHouse.xml (este necesară o nouă salvare)
S-a corectat problema legată de imposibilitatea de a hrăni câinele la ferma principală (este necesară o nouă salvare)
TerraShader.xml a fost actualizat pentru a fi compatibil cu versiunea de joc 1.9.1 (NU este necesară salvarea nouă)
Puncte de vânzare Garage, Mart, Cartofi și Pub actualizate pentru a accepta baloti (NU este necesară salvarea nouă)
S-a adăugat pășune deschisă pentru porci în magazin (NU este necesară salvarea nouă)
S-a adăugat un marcator de dimensiune pentru a deschide pășunea pentru pui (Nu este necesară salvarea nouă)
Înălțimea corectată a rețelei de navigație pe pășunea mare deschisă a oilor (a făcut ca animalele să plutească în aer) (Nu este necesară salvarea nouă)

V1.1.0.0 (Este necesară salvarea nouă)
S-a remediat o problemă cu igluurile pentru viței, care faceau ca țacurile pentru animale să nu apară în meniu
S-a adăugat suport pentru modul Animal Grazing la pășunile deschise
S-au adăugat noi rase de vite din care să aleagă (Mulțumesc lui Bronkema și Chissel pentru permisiuni)
Gropi fixe de siloz
S-a rezolvat problema cu caii care nu pot fi călătoriți
Modul Pornire de la zero începe acum fără vehicule
Groapa de nămol de la ferma principală nu mai este ștearsă când este selectat modul Farm Manager sau Start from zero
Lucrătorul AI detectează acum toate câmpurile
Vehiculele de misiune modificate pentru a fi mai potrivite pentru hartă
S-au remediat mai multe obiecte plutitoare
Spline de trafic îmbunătățite și comportament al traficului
Scăderea dimensiunii coliziunii în trafic
Netezirea terenului
S-au convertit toate porțile de pe hartă în elemente de plasare, astfel încât acestea să poată fi acum vândute
S-au transformat clădirile din fiecare curte în obiecte plasabile, astfel încât acestea să poată fi vândute acum
A transformat toate gardurile vii, pereții și gardurile în obiecte animate, astfel încât acestea să poată fi acum eliminate
S-au adăugat mai multe terenuri agricole pentru a sparge spațiul nefolosit de pe hartă pentru extindere
Harta solului actualizată pentru a oferi unele zone care nu au argilă mâloasă
S-au adăugat opțiuni pentru plăcuțele de înmatriculare Fantasy
Obiecte de colecție adăugate
S-a adăugat suport pentru sistemul de noroi mod
S-a rezolvat problema când unii copaci au fost tăiați, jocul s-a prăbușit
Îmbunătățiri și optimizări generale

Autor:
Irish_Conor, GlengarBoy - Eire Agri Modding


Cum să utilizați Farming Simulator 22 modurile

Bine ați venit la cea mai mare comunitate de modding Farming Simulator. Încă nu sunteți sigur de ce folosesc Farming Simulator 22 mods? Jocul a fost dezvoltat pentru a suporta modificări (modificări) care pot fi create de orice fan. Așa că puteți folosi mod-uri pentru a actualiza jocul original. Da, suntem de acord că jocul este deja foarte bun, totuși, s-ar putea să simți că ai nevoie de mai multe secerătoare, tractoare sau alte instrumente în joc. Mai mult, jocul în sine oferă diferite tipuri de moduri care pot schimba gameplay-ul, pot repara unele erori care deranjează jucătorii sau pur și simplu încearcă să facă jocul mai interesant. Acesta este motivul pentru care ar trebui să încercați FS22 mods. Deoarece există multe FS 22 mods diferite, instalarea unuia dintre ele va schimba puțin jocul și va deveni unic. Toate modurile LS22 sunt complet gratuite, așa că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la plăți sau taxe ascunse. Încercați acum Farming Simulator 22 mods și deveniți un fermier mai bun.






Cel mai bun FS22 Hărți mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!