1948 Ford F1 pickup v1.0.0.0
















1948 Ford F1 pickup v1.0.0.0
Opțiuni: culori din fabrică, protecție față/anvelopă de rezervă și laterale
Seria F din 1948 (F-1 de jumătate de tonă, F-2 de trei sferturi de tonă și F-3 grele) a fost prima linie de vehicule complet nouă a Ford după cel de-al Doilea Război Mondial. Noile camioane, numite camioane „Bonus Built”, au fost introduse pe 16 ianuarie 1948.
Acum, Ford producea camioane din 1925, cu toate acestea, aceasta a marcat o schimbare uriașă pentru Ford, Seria F nu ar mai fi un pick-up bazat pe mașină.
Camioanele din seria F din 1948 au fost cele mai remarcabile prin design, în timp ce majoritatea șasiului și mecanicii au fost preluate de la modelele anterioare, cu îmbunătățiri substanțiale ale motorului. Cu toate acestea, camioanele aveau durabilitatea robustă necesară unui vehicul de lucru.
Au venit standard cu un motor în linie cu șase cilindri și 95 de cai putere, numit „Rouge 226”. Pentru mai multă putere, cumpărătorii aveau opțiunea unui motor V8 Flathead de 100 de cai putere numit „Rouge 239”. O transmisie cu trei trepte, cu schimbare în podea era standard, cu o viteză a patra opțională.
Ford a comercializat acest nou camion sub numele de „Million Dollar Cab” deoarece a cheltuit peste 1.000.000 de dolari pentru a reproiecta cabina. Cabina a fost folosită pe toate cele opt camioane din gama F-Series.
Cabina era mai confortabilă și mai încăpătoare decât cabina anterioară. Era cu șapte centimetri mai lat, ușile erau mai largi, era mai mult spațiu pentru cap și pentru picioare și include alte lucruri, cum ar fi instrumente mai mari, un parasolar și o tavă de scrumieră .
Exista și opțional „Spiralounge Seat”, un singur scaun pentru șofer cu un amortizor hidraulic special și un arc care putea fi ajustat la greutatea șoferului.
Expendables, OK used mods, PattonM47