Suplimentul CVT v1.0.0.1
Suplimentul CVT v1.0.0.1
Acest script adaugă toate vehiculele cu transmisii variabile continuu
o transmisie CVT autentică sau o transmisie hidrostatică.
Acest lucru poate fi configurat în magazin. Poti alege si intre un clasic
sau variantă modernă.
– În mod realist, este întotdeauna selectat pentru a se potrivi cu vehiculul.
Important:
Legăturile de taste pentru suplimentul CVT trebuie mai întâi alocate.
Toate setările din LS ar trebui să fie setate la manual.
Schimbare manuală și ambreiaj.
Nu pot fi active sisteme de control automat.
Dacă vrei să conduci realist, vei face asta oricum.
Addonul CVT ar trebui să fie folosit în mod activ și nu doar un mod „funcționează în fundal”.
(personalizat pentru aplicația respectivă)
Valoarea XML a vehiculului „rotInertia” (volant) nu trebuie specificată,
sau trebuie să fie precis coordonat.
Și ca o reamintire, motoarele trebuie să se încălzească mai întâi.
Dacă aveți dubii, vă rugăm să aruncați o privire la tutoriale.
Opțiuni de setare:
CVT general:
– Pot fi setate 4 rampe de accelerație.
– Pot fi setate și rampe de frânare.
– Modul pedală TMS poate fi activat.
– Blocarea automată a diferențialului poate fi activată sau preselectată. Acest lucru necesită mod
Este necesar FS22_VehicleControlAddon sau FS22_EnhancedVehicle.
– Lucru eficient cu mașina la putere maximă.
– Pentru a putea porni motorul, ambreiajul trebuie actionat.
CVT clasic:
– Aici se pot deplasa 2 zone de rulare.
CVT modern:
– Zonele de conducere se schimbă automat.
– Frâna de parcare este activată imediat ce vă îndepărtați de scaunul șoferului.
Este necesar FS22_VehicleControlAddon sau FS22_EnhancedVehicle.
– Conceptul de viteză redusă, permite o lucru și mai eficient.
– Funcționare convenabilă datorită mai puținilor parametri de setare necesari.
Hidrostat și unitate HST:
– Cele 2 variante de bază sunt selectate prin comutarea intervalelor de acţionare.
– În această configurație, rampele unice de accelerație sunt declarate ca niveluri de viteză.
– Ambele tipuri de actionare hidraulice pot fi puse in miscare printr-o pedala de acceleratie procentuala.
Cu hidrostatul (varianta mai veche sau simpla), trebuie folosita acceleratia manuala
A. atinge viteza finală,
B. crește capacitatea pompei hidraulice, de exemplu, pentru a crește viteza și puterea de ridicare a încărcător frontal pe curte sau încărcător cu roți pentru a obține mai multă viteză și putere de ridicare.
– În versiunea mai nouă, aceasta este în mare parte reglată automat, dar clapeta de accelerație manuală poate fi folosită în continuare pentru a efectua munca la încărcătorul frontal mai agil.
– Dacă FS22_VehicleControlAddon este activ, frâna de parcare trebuie aplicată pentru a porni motorul.
Căldură, supraîncălzire și uzură:
– Motoarele trebuie mai întâi să funcționeze suficient de cald pentru a evita generarea de uzură crescută sub sarcină.
– Utilizarea necorespunzătoare și reglarea incorectă în timpul mersului, în special sub sarcină, pot duce la uzura mai rapidă a cutiei de viteze.
– Daca presiunea este prea mare, cutia de viteze se poate supraincalzi si astfel provoca uzura.
– Temperaturile motorului sunt sincronizate doar cu FS22_DashboardLive în Multiplayer!
DBL trebuie să fie activ cel puțin cu .
Influența asupra funcțiilor și funcțiilor care creează influență:
Efectul franei de motor:
– Este calculat dinamic de diverși factori. Printre altele, greutatea, viteza, vântul, înclinația sau scăderea joacă un rol, puterea motorului (din păcate nu capacitatea cubică), gama de turații și viteza motorului etc.
De asemenea, în funcție de ce rampă de accelerație este selectată.
Pornirea motorului:
Pentru vehiculele variabile continuu, ambreiajul trebuie apăsat, care este și ambreiajul normal. În configurație hidrostatică, dacă VCA este activ, frâna de mână trebuie aplicată pentru a porni motorul.
În plus, clapeta de accelerație nu trebuie trasă în sus, trebuie setată la 0.
Poligoniale:
Există 2 zone de conducere, II. este destinat călătoriilor rutiere, transportului și lucrărilor ușoare.
Etapa I. este mai mult pentru munca grea pe teren si transport greu.
Aici viteza maximă este, de asemenea, redusă, iar cuplul oferă mai multă forță, mai ales la pornire.
Pentru fiecare nivel trebuie atribuită o atribuire de buton.
Zonele de conducere ar trebui schimbate când mașina este staționată, deoarece acest lucru poate provoca, de asemenea, daune. * Un mic sfat, dacă utilizați butoanele de schimbare a grupului pentru sus/jos, puteți folosi aceleași butoane pentru treptele de viteză.
O caracteristică specială a configurației „moderne” este că domeniile de conducere sunt reglate.
Rampe de accelerare:
În plus, există acum o rampă de accelerație în 4 trepte, care poate fi comutată cu un singur buton.
Acest lucru influențează comportamentul de accelerație la accelerare și reducerea vitezei de conducere.
Neted și cu senzație sau deplină putere și aspru. Cu unelte grele sau remorci, poate cauza presiune mare în cutia de viteze planetară și poate deteriora!
În acest caz, rampa de accelerație trebuie setată la 3 sau mai puțin.
Nivelul 4 este mai potrivit pentru cursele goale.
Pentru lucrări ușoare pe câmp, puteți trage cu ușurință la nivelul de viteză 1 în rampa de accelerație 4 – de exemplu, grapă cu discuri, cultivator plat.
Mai multe explicații detaliate ale detaliilor pot fi găsite în meniul de ajutor Escape și în Wiki pe Github, precum și videoclipuri tutoriale.
Aproape toate valorile și setările pot fi utilizate cu FS22_DashboardLive.
Informații mai detaliate despre el pe wiki de pe Github.
Simțiți-vă liber să oferiți idei, feedback și rapoarte la Github: FS22_CVT_Addon, vă rugăm.
Jurnalul modificărilor 1.0.0.1
– Pornirea motorului cu config NO fixat
– AD/CP a fost schimbat prea mult înainte și înapoi
– Parametrii DBL ajustați, vezi Wiki
– Barca de pe Hof-Bergmann nu a putut fi condusă.
– Roaba a fost exclusă
– Curba de viteză ajustată pentru configurația modernă.
– Configurații noi de magazin pentru recolte și vehicule electrice.
– Pedala de ambreiaj poate fi folosită ca pedală de accelerație pentru recoltatoare.
– Vehiculele manuale pot fi acum complet dezactivate.
– Cu ambreiajul CVT, acum puteți rula mai mult de la viteza maximă.
– Ambreiajul nu mai are nevoie de o scurtătură suplimentară pentru buton, puteți folosi ambreiajul standard.
– Problema că treieratoarele s-au supraîncălzit prea repede în modul HST a fost rezolvată.
– Incalzire FS2 redus
– Daune reduse la schimbarea intervalelor de rulare când FS22_RealisticDamageSystem este inactiv.
– Texte de traducere corectate
– S-a adăugat limba NL
– Funcția de memorie a fost revizuită din nou, toate configurațiile ar trebui acum să se încarce corect.
– S-au remediat zonele de conducere schimbate din remedierea rapidă Github.
– Configurațiile HST și Harvester nu mai suprascriu reducerea vitezei CombineXP.
– Meniul de ajutor a fost actualizat.
– Accelerația manuală VCA poate fi folosită numai în HST 1, Cu toate acestea, nu accelerația maximă, doar rotiți-o până la 99 la sută! (Intervenția în VCA în acest moment este grea)
– Rampele pot fi acum controlate direct, individual. de ex. pentru un VarioStick
– Cele mai multe categorii de magazine personalizate integrate, dacă al dvs. nu este recunoscut, vă rugăm să ne anunțați.
– Compatibilitate cu DLC-ul Göweil
– Valoarea adăugată a ambreiajului pentru DBL
SbSh