Instrumente electrice: Dezvoltator v1.0.0.0
Instrumente electrice: Dezvoltator v1.0.0.0
Power Tools: Developer este un mod de calitate a vieții pentru moderi care funcționează bine alături de Power Tools, Easy Dev Controls și Global Explorer.
Un stil îmbunătățit de vizualizare a meselor în joc, împreună cu posibilitatea de a salva tabelele în fișiere Lua bine formate, deschide o nouă modalitate de înțelegere a modelului obiect FS!
CARACTERISTICI:
– Noi comenzi pentru consolă pentru a reporni jocul (vezi mai jos pentru detalii)
– Comandă din consolă pentru a imprima conținutul tabelului Lua fie în consolă/jurnal, fie într-un fișier separat
– Comandă din consolă pentru a șterge fișierul jurnal
COMENZI CONSOLĂ:
– dtRestart (sau „r”): Repornește salvarea actuală folosind o repornire soft (puțin mai rapidă decât o resetare hard)
– dtRestartHard (sau „rr”): Efectuează o resetare hard (acest lucru va asigura că totul este descărcat din memorie)
– dtTable: Imprimă conținutul unui tabel Lua în consolă/jurnal
– dtSaveTable: Salvați conținutul unui tabel Lua într-un fișier (de 3-4 ori mai rapid decât imprimarea unui tabel în jurnal)
– dtVisualizeTable [beta]: un mod îmbunătățit de a tipări tabelele în jurnal, atât mai rapid, mai eficient în memorie, cât și îmbunătățit vizual.
– dtClearLog (sau „cls”): Șterge fișierul log.txt pentru a obține un jurnal proaspăt (util mai ales când utilizați comanda de repornire)
PRUDENȚĂ!
Comenzile consolei pentru a reporni jocul vor face acest lucru, fără a vă cere să vă salvați mai întâi progresul. Adică riști să pierzi progresul dacă nu ești precaut!
TABELE DE SALVARE
„dtSaveTable” vă permite să descărcați rapid un tabel Lua pe disc într-un fișier Lua bine formatat, ceea ce înseamnă că puteți încărca acest fișier ca fișier sursă în interpretul Lua sau în joc. Aceasta are mai multe cazuri de utilizare, în special pentru a înțelege modelul obiect FS.
Opțional, puteți alege profunzimea rezultatului, mai ales important atunci când salvați tabele de nivel superior (de ex. g_currentMission) care pot conține multe tabele copil și/sau tabele mari. Datorită unui cod bine optimizat, este încă posibil să salvați g_currentMission cu aproximativ 5-6 niveluri de adâncime înainte ca motorul Lua să înceapă să scurgă memorie și să devină instabil (adâncimea implicită este setată la 2).
Exemplu:
Pentru a descărca tabelul g_currentMission într-un fișier, puteți folosi comanda „dtSaveTable g_currentMission currentMission.lua 1”. Aceasta ar exporta tabelul g_currentMission într-un fișier numit „currentMission.lua” și ar include numai descendenții direcți ai g_currentMission.
Notă: din cauza restricțiilor de securitate, fișierul .lua generat va fi stocat în folderul „My GamesFarmingSimulator2022modSettingsFS22_000_DevTools”.
TABELE DE TIPARARE
Similar cu „dtSaveTable”, comanda „dtTable” poate fi folosită pentru a scoate un tabel în jurnal. Acesta ia numele tabelului ca parametru obligatoriu și maxDepth ca parametru opțional (cu o valoare implicită de 2).
Important! Datorită naturii modului în care FS se imprimă pe jurnal, este recomandat doar pentru mese destul de mici și/sau structuri puțin adânci (adâncimea nu trebuie să depășească 2-3). De exemplu, imprimarea g_currentMission pe consolă cu o adâncime de 4 va face ca FS să consume aproximativ 10-15 GB de memorie RAM de sistem și apoi să se blocheze într-o eroare de lipsă de memorie.
Dacă trebuie să imprimați o structură mai profundă, este recomandat să utilizați „dtSaveTable”.
Autor:w33zl