Fluctuația randamentului – HARD v4.0.0.0
Fluctuația randamentului – HARD v4.0.0.0
V4.0.0.0
Versiunea finală (Modhub unul este depășit)
– S-au remediat erorile din jurnalele.
– Randamentul calculat va fi salvat la reîncărcarea unui fișier de salvare (asigurați-vă că salvați și încărcați din nou prin fișierul de salvare înainte de recoltare, altfel randamentul va fi recalculat încă o dată la încărcare, iar după aceea va fi același pentru în aceeași zi, indiferent cât de des veți reîncărca fișierul de salvare).
– S-au remediat erorile din jurnalele.
– Randamentul calculat va fi salvat la reîncărcarea unui fișier de salvare (asigurați-vă că salvați și încărcați din nou prin fișierul de salvare înainte de recoltare, altfel randamentul va fi recalculat încă o dată la încărcare, iar după aceea va fi același pentru în aceeași zi, indiferent cât de des veți reîncărca fișierul de salvare).
Versiune hard a Yield Fluctuation
Greu: Randamentul fluctuează oriunde între x0,3 și x1,5 din randamentul implicit (rețineți că este mai probabil să aveți un randament mai slab decât de obicei și este mult mai dur decât versiunea normală a acestui mod. Dacă aveți de gând să folosind-o, considerați-vă avertizat, dar acesta este cel mai realist)
Recoltele sunt calculate exclusiv pe RNG (Generator de numere aleatoare), așa că nu veți avea nicio informație despre cât de bun va fi randamentul, dar nu uitați să vă fertilizați câmpurile și să aveți grijă de ele, altfel randamentul va fi scăzut și mai mult. , bazat pe mecanica de bază a jocului.
– Compatibil cu Precision Farming (sau fără ea, funcționează în orice mod).
– Compatibil cu Multiplayer/Servere.
– Compatibil cu hărți personalizate și implicite.
Ca întotdeauna, dacă găsiți probleme cu modurile sau aveți sugestii sau întrebări, vă rugăm să nu ezitați să le lăsați în comentariile de mai jos.
Autor:Elfs