Fluctuația randamentului V4.0.0.0
Fluctuația randamentului V4.0.0.0
Versiunea finală (Modhub unul este depășit)
– S-au remediat erorile din jurnalele.
– Randamentul calculat va fi salvat la reîncărcarea unui fișier de salvare (asigurați-vă că salvați și încărcați din nou prin fișierul de salvare înainte de recoltare, altfel randamentul va fi recalculat încă o dată la încărcare, iar după aceea va fi același pentru în aceeași zi, indiferent cât de des veți reîncărca fișierul de salvare).
Fluctuația randamentului – Medie (original)
Randamentul realist poate fi o binecuvântare sau un blestem..
Indiferent ce fac fermierii, în anumiți ani randamentul lor ajunge să fie mult mai mic decât în alții, în funcție de vreme și de alți factori,
care nu poate fi controlat. Acest mod vă va permite să experimentați singur.
Pe scurt, există 3 moduri cu diferite niveluri de dificultate de fluctuație a randamentului, acest mod vă va afecta randamentul la dificultate medie, poate diferi oriunde între x0,5 și x2,5 din randamentul normal, cu alte cuvinte, în câțiva ani randamentul dvs. fi redus destul de mult și alteori vei simți că ai câștigat la loterie!
Este pur bazat pe RNG (Generator de numere aleatorii), deci nu veți avea nicio informație despre cât de bun va fi randamentul, dar nu uitați să vă fertilizați câmpurile și să aveți grijă de ele, altfel randamentul dvs. va fi scăzut și mai mult, pe baza despre mecanica de bază a jocului.
Acestea sunt rezultatele simulării a 10 ani la rând, rezultatele dvs. pot diferi:
Randamentul inițial fără un mod a fost 3103 17%
Cu acest mod:
3584 19%
2742 15%
2739 15%
3632 20%
7249 40%
9362 52%
5677 31%
5682 31%
2327 12%
3470 19%
Procentele sunt de la mașina de recoltat în sine, am folosit modelul de clasa cea mai scumpă, pe care îl puteți vedea în imagini.
Aș dori să mulțumesc oamenilor care m-au ajutat să lustruiesc acest mod: YellowLight și Shad0wife
Elfs