Informații de producție Hud v1.4.1.11
Informații de producție Hud v1.4.1.11
Iată versiunea LS22 a informațiilor despre producție, cunoscută de la LS 19.
Deoarece versiunea LS19 a fost construită pe dialoguri și metode Global Company, a trebuit să fie complet reconstruită.
Versiunea 1.4.1.11
Ca întotdeauna, înainte de a trimite la ModHub, iată versiunea preliminară.
Știu că TL+ nu este încă disponibil astăzi, dar dacă ceva nu funcționează fără TL+, anunțați-mă pe GitHub
Iată ce s-a schimbat
1.4.1.11 – Toate calculele animalelor și calculele de producție revizuite pentru cu și fără TL+. Calculele de alimentare sunt acum rezumate chiar dacă există abateri puțin mai mari. 1.4.1.10 – TL+ Calcul alimentar corectat
1.4.1.9 – Bug de la 1.4.1.2 a remediat faptul că intrările de mixare nu mai sunt calculate
1.4.1.8 – Calcul pentru linii de producție divizate corectat
1.4.1.7 – Calcule pentru servere corectate
1.4.1.6 – Numărul de zile pentru propriul afișaj poate fi acum setat
1.4.1.5 – Ajustări ale tuturor calculelor la cele 4 săptămâni de TL+
1.4.1.4 – Eroare Lua remediată
1.4.1.3 – Adaptare la Revamp 1.5: Timpul de funcționare rămas al mixerului nu este posibil din cauza compoziției recalculate în mod constant. Prin urmare, este afișat doar ca gol sau (aproape) plin.
1.4.1.2 – Adaptare la Revamp 1.5: Mai multe grupuri de mix
1.4.1.1 – Afișaj pentru hrana animalelor adaptat pentru TL+
Versiunea actuală are următoarele posibilități:
Afișarea producțiilor active și a adăposturilor de animale cu timpul rămas pe resursă. Inclusiv magaziile de animale pentru hrana, apa si paie. Revamp Mix este, de asemenea, afișat ca atare.
O producție este afișată numai dacă…
are mai puțin de 2 luni de funcționare rămase.
are un nivel de umplere mai mic de 50%. (Cu excepția intrărilor Revamp Mix, unde acest lucru este ignorat).
Linia de producție este activată.
Afișajul este sortat după timpul de rulare rămas, oricare dintre acestea rulează gol sau este gol primul se află în partea de sus.
Producțiile care sunt pline sunt încă deasupra. Acestea sunt afișate de la un nivel de umplere de 95%, astfel încât să poată fi epuizate înainte ca producția să se oprească.
Casele pline pentru animale pot fi dezactivate în opțiuni.
Câte producții sunt afișate pot fi setate în opțiuni.
Dimensiunea fontului este reglabilă.
Poziția poate fi setată în sus, în centru, în meniul F1 sau în afișajul Vehicle Inspector Mod.
Tipurile de umplere de intrare pot fi dezactivate pentru afișare în producții. Util pentru Revamp Boosters care nu vor fi livrate.
Boosterele de renovare pot fi, de asemenea, complet dezactivate în setări.
Lista este actualizată la fiecare 5 secunde.
Prezentare generală a producției:
Aceasta arată toate tipurile de umplere și cât de mult este necesar.
Prezentarea generală poate fi comutată pe an, lună sau oră.
Vizualizarea anuală arată suprafața estimată necesară pentru culturi (fără PF sau bonusuri).
Ajutor la vânzări:
Dacă este instalat modul de declanșare a prețului de vânzare, acesta este afișat dacă prețul este bun și produsele sunt disponibile pentru vânzare. Următoarele se aplică aici:
Un preț de vânzare trebuie setat în declanșatorul prețului de vânzare și acesta trebuie depășit.
Cantitatea selectată în opțiuni trebuie să fie disponibilă într-un siloz sau producție (fără adăposturi pentru animale).
Afișajul arată ce poate fi preluat de unde și vândut până unde.
Dorințele și sugestiile de îmbunătățire, precum și mesajele de eroare sunt întotdeauna binevenite.
Acestea pot fi făcute cel mai bine pe Discordul meu în canalul modului respectiv.
Adresa poate fi găsită la utilizatorul cu același nume în Forumul Giants.
Încărcați pe alte site-uri numai de mine, legând numai cu linkul de descărcare original. FĂRĂ un link de înlocuire!
Modificarea și reîncărcarea totală sau parțială nu este permisă!
Script: Achimobil Idee / Konzept: Achimobil