GIANTS Engine 9 cu DirectX 12 în FS22
GIANTS Engine 9 cu DirectX 12 în FS22
Cu Farming Simulator 22, vă bucurați de performanțe și grafică îmbunătățite datorită celei mai recente versiuni a propriului motor de joc. GIANTS Engine 9 include DirectX 12, Parallax Occlusion Mapping și multe altele. Inginerul principal de software Thomas Brunner explică ce îmbunătățiri puteți aștepta cu nerăbdare. Urmărește mai jos prezentarea lui!
De ce folosim propriul nostru motor?
Mai simplu spus, avem nevoie de motorul nostru de joc pentru a face exact ceea ce trebuie să facă, astfel încât să puteți cultiva pe câmpuri virtuale. În timp ce alte motoare de joc sunt aplicabile pentru mai multe jocuri dintr-un gen, cum ar fi jocurile de împușcături sau jocurile de curse și pot oferi unele lucruri sau caracteristici, al nostru în prezent nu include, motorul nostru GIANTS construit intern are o mulțime de alte cerințe, fără alte cerințe. motorul de joc de acolo poate oferi din cutie.
Un motor pur și simplu nu este interschimbabil fără ajustări majore. Pentru a utiliza un alt motor pentru Farming Simulator ar necesita o cantitate mare de personalizare. Și, în cele din urmă, am avea practic ceea ce folosim deja – propriul nostru motor personalizat. De asemenea, doar cu soluția noastră, putem oferi gradul de modabilitate, de exemplu. Dacă doriți să aflați mai multe despre acest lucru, Thomas o explică mai în profunzime în prezentarea sa de mai sus.
La ce caracteristici de performanță vă puteți aștepta?
DirectX 12
Pentru versiunea pentru PC a Farming Simulator 22, vă puteți bucura de beneficiile DirectX 12. În versiunile anterioare ale Farming Simulator, am folosit DirectX 11 / OpenGL. În comparație cu DX11, cel mai recent DX12 oferă dezvoltatorilor mai mult control asupra modului în care jocul lor interacționează cu CPU și GPU.
Aceasta înseamnă că GIANTS Engine 9 poate gestiona direct resursele și stările, astfel încât să le putem controla și gestiona mai eficient. Ca rezultat, avem mai puțină suprasarcină a driverului și mai multe resurse CPU gratuite pentru alte sarcini.
Texture Streaming
În plus, am adăugat Texture Streaming la GIANTS Engine. Cu aceasta, încărcăm în mod dinamic versiuni cu rezoluție mai mare sau mai mică ale texturilor pe baza a ceea ce este de fapt vizibil pe ecran. Acest lucru ne permite să punem și mai multe obiecte în lume și să reducem sloturile utilizate pe vehicul, deoarece nu mai trebuie să ne asigurăm că putem încărca texturile complete ale tuturor vehiculelor. De asemenea, timpii de încărcare sunt redusi, deoarece mai puține date de textură trebuie încărcate la început.
Culling de ocluzie
Occlusion Culling este o altă tehnică de optimizare importantă. Ne permite să facem lumi și mai detaliate. Occlusion Culling, practic, împiedică motorul să efectueze orice randare costisitoare pentru obiecte complet ascunse. De exemplu, cutiile ascunse în spatele unui hambar nu sunt redate până când nu le vedeți – sporind performanța prin economisirea resurselor.
La ce caracteristici grafice noi vă puteți aștepta?
Anti-aliasing temporal (TAA)
Farming Simulator 22 oferă Anti-Aliasing temporal. Este o abordare de reducere a artefactelor de redare nedorite, cum ar fi marginile zimțate sau luminile speculare pâlpâite, folosind informațiile din cadrele anterioare. GIANTS Engine 9 folosește un algoritm de antialiasing temporal (TAA) de înaltă calitate, dar poate fi dezactivat și din motive de performanță sau dacă rezultatele nu vă plac.
În jocurile anterioare, am activat MSAA în mod implicit ca soluție Anti Aliasing. Comparativ cu MSAA, TAA este mai rapid și de obicei duce la rezultate mai bune. De exemplu, MSAA îmbunătățește doar calitatea marginilor geometrice, dar TAA reduce și alte artefacte, cum ar fi pâlpâirea luminii speculare.
Maparea ocluziei paralaxei
Parallax Occlusion va face ca terenul și alte suprafețe din joc să pară mai detaliate și mai dinamice dacă funcția este activată în setări. Rezultatul pare foarte realist și adaugă o adâncime suprafețelor din joc. La fel ca urmele de anvelope de pe câmpul tău, de exemplu, șanțurile în pământ. Am tratat acest lucru într-un alt articol. Aflați mai multe despre cartografierea ocluziei paralaxei!
Umbre îmbunătățite
Am făcut mai multe îmbunătățiri de redare a umbrelor în GIANTS Engine 9. Una dintre cele mai notabile modificări este că acum suntem capabili să redăm umbrele mult mai departe. Acest lucru ajută la creșterea calității vizuale la distanță, iar terenurile agricole vor apărea mai naturale și mai realiste.
Rămâneți pe fază – precomandați pentru a obține bonusul!
Vă vom arăta mai multe despre Farming Simulator 22 și despre îmbunătățirile sale vaste pe parcurs. Farming Simulator 22 va fi lansat pe 22 noiembrie pentru PC, Mac, PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One și Google Stadia. Precomandă acum pentru a primi gratuit pachetul CLAAS XERION SADDLE TRAC!
Autor:Nu avem nicio informație despre autorul acestui mod. Dacă sunteți autor, vă rugăm să ne contactați sau să lăsați un comentariu mai jos și vă vom adăuga creditele.