Pickup Ford din 1940 V1.0.0.0
Pickup Ford din 1940 V1.0.0.0
Ford Motor Company și-a prezentat linia De Luxe Ford în 1938 ca o alternativă de lux pentru a reduce decalajul dintre modelul său de bază (numit de obicei Standard)[3] și ofertele de lux Lincoln. Denumirea „Deluxe” a fost folosită pentru prima dată începând cu 1930 pentru a specifica un echipament de lux, începând cu Modelul 40-B și Modelul 45-B, apoi mai târziu linia De Luxe Ford a fost diferențiată ca o „marcă separată în cadrul unei mărci” cu un stil separat. și stabilirea prețurilor până în 1940.[4] În 1939, Ford avea cinci linii de mașini: Ford, De Luxe Ford, Mercury, Lincoln-Zephyr și Lincoln. După război, acest lucru a fost simplificat la Ford, Mercury și Lincoln. Linia Ford din 1941 includea echipamente „De Luxe” și „Super De Luxe”, dar aceste vehicule nu au fost comercializate ca o linie separată. Pe măsură ce vânzările Mercury Eight au progresat, abordarea De Luxe a fost anulată.
Această abordare de marketing a fost ca răspuns din partea diferitelor mărci General Motors (Cadillac, Buick, Oldsmobile, Pontiac și Chevrolet) și a mărcilor Chrysler (Chrysler, DeSoto, Dodge și Plymouth).
Fordurile De Luxe din 1938 aveau o capotă mai înclinată și o grilă ornamentală în formă de inimă. Acest aspect a fost transmis liniei standard pentru 1939, deoarece Fordurile De Luxe au câștigat grile ascuțite în formă de V cu bare verticale. Linia standard a moștenit din nou aspectul De Luxe pentru 1940, de data aceasta cu bare verticale de culoarea corpului. Fordul De Luxe din 1940 avea o grilă din trei părți cu bare orizontale.
Autor:lowriderfreak, PattonM47