RealLifeNumbers v1.0.1.1
RealLifeNumbers v1.0.1.1
Jurnalul de modificări 1.0.1.1
– RealNumbersStorePrices.lua: S-a adăugat înveliș de plasă și sfoară de balot la tipurile de umplere.
– Permiterea clienților multiplayer să citească fișierele xml plasate în modSettings / RealLifeNumbers / savegame0
Acest mod are două obiective principale:
Pentru a defini un mediu de joc care imită agricultura din viața reală.
Pentru a permite jucătorilor să individualizeze jocul folosind un editor simplu.
Acest mod nu a fost scris pentru modul Multiplayer.
Nici nu a fost testat în modul Multiplayer.
Un grup a raportat că utilizează modul pe un server în jocurile multiplayer.
Deci merită încercat.
Joacă la un nivel economic greu.
Versiunea 1.0.1.1
1. RealNumbersFillTypes.lua. Au adăugat tipurile de umplere netwrap și twine, pentru a face modulul compatibil cu modurile FS22_twine_addon și FS22_netwrap_addon. Prețurile magazinului par la început prea mici. Cu toate acestea, prețul real apare în interiorul magazinului. Setați prețuri reale în modurile respective, nu în RealLifeNumbers.
2. Toate scripturile care citesc fișiere xml au fost modificate, astfel încât indexul de salvare 0 este utilizat atunci când nu este definit niciun index de salvare. Acesta este cazul clienților multiplayer. Jucătorii care doresc să fie clienți într-un joc multiplayer ar trebui să plaseze fișierele xml într-un folder numit modSettings/RealLifeNumbers/savegame0.
Versiunea 1.0.1.0
1. La fel ca versiunea 1.0.0.10. Renumerotarea a fost necesară pentru a plasa cea mai nouă versiune în partea de sus a listei de descărcare.
Versiunea 1.0.0.10
1. RealNumbersContractRewards.lua. S-a observat o eroare aperiodică. Cauza este necunoscută, dar este probabil să apară atunci când FS22 șterge o misiune în timp ce scriptul este în curs de a rula o actualizare periodică a datelor misiunii. Au fost făcute încercări de a face scenariul mai tolerant față de acest eveniment rar.
2. RealNumbersFieldPrices.lua. Nu a fost adăugat nimic nou la script. Nu pare să provoace blocarea unui joc atunci când utilizați și noul mod FS22_Fieldlease de la KR Software. Cu toate acestea, Fieldlease își va calcula prețurile de închiriere pe baza prețurilor de cumpărare sau de închiriere definite în RealNumbersFieldPrices. Consecința rulării ambelor scripturi este o dublă scalare.
Versiunea 1.0.0.9
1. RealNumbersContractRewards.lua. Actualizat cu fișier xml și adaptat la FS22_SupplyTransportContracts.
2. RealNumbersAnimalScaling.lua. S-a rezolvat o problemă care a apărut la sfârșitul lunii.
Alte completări: lAlt-rh tipărește o listă cu toate comenzile de la tastatură.
Versiunea 1.0.0.8
1. RealNumbersAnimalScaling.lua. Parametrii de scalare a animalelor acum în fișierul xml.
2. RealNumbersLoan.lua. Definește rata dobânzii și suma maximă a împrumutului.
3. RealNumbersFieldPrices.lua. Alt-ry listează randamentul recoltei estimat
4. RealNumbersSprayTypes.lua. Rate de pulverizare ajustate.
5. RealNumbersCropGrowth.lua. lAlt-rs s-a schimbat în lAlt-rg
6. Trei versiuni ale tuturor fișierelor xml: Franța, Marea Britanie, SUA Heartland.
Dacă creați un set bun de fișiere xml pentru o altă țară, stat sau regiune, introduceți-vă numele
partea de sus a fișierelor și trimite-mi o copie prin e-mail pentru a fi inclusă într-o actualizare viitoare.
– Remedieri mici în valorile parametrilor.
Versiunea 1.0.0.7
1. RealNumbersCropGrowth.lua. Acest script permite utilizatorului modului să definească calendare unice de creștere a culturilor pentru fiecare joc salvat. Acest lucru permite utilizatorului să proiecteze calendare realiste de recoltare pentru hărți în diferite regiuni/state/țări.
Utilizatorul specifică luna semințelor și luna recoltei pentru fiecare tip de cultură. Scriptul ajustează apoi tranzițiile stării de creștere pentru a face ca cultura să atingă starea de recoltare în luna de recoltare specificată.
Scriptul operează cu două cicluri de creștere pentru fiecare cultură. În acest fel, puteți realiza multe tipuri diferite de cicluri.
1 ciclu: faceți parametrii ambelor cicluri identici.
1 ciclu de semințe de iarnă și 1 ciclu de semințe de primăvară.
2 cicluri de semințe de primăvară în paralel.
2 cicluri de recoltare în secvență.
Scriptul limitează sezonul de recoltare la o lună pentru fiecare cultură. Fiecare ciclu are propria sa lună de recoltă.
Utilizatorul poate dezactiva cerința de rulare pentru fiecare cultură.
Aruncă o privire la imaginile încărcate.
Avertizare. Scriptul poate modifica calendarul de creștere a culturilor din jocul de salvare. Cea mai sigură abordare este să începeți un nou joc de salvare. Dacă doriți să utilizați modul pe un joc salvat existent, acest lucru este posibil, dar poate schimba ciclul de creștere a culturilor deja însămânțate. Cel mai probabil, recolta nu va atinge starea de recoltare în luna de recoltare specificată. Lucrurile ar trebui să funcționeze conform intenției, pentru culturile însămânțate după instalarea scriptului.
2. RealNumbersFieldPrices.lua. Acest script folosește acum un fișier xml. Acest lucru permite utilizatorului să facă liste unice de câmpuri închiriabile pentru fiecare joc salvat. De asemenea, prețul PerHa și costul chiriei pot fi setate în mod unic pentru fiecare joc salvat.
Fișierul zip de distribuție conține acum trei foldere suplimentare.
FarmingData: Documente cu calendare de creștere pentru UE și SUA. De asemenea, conține un fișier Excel cu o mulțime de date relevante pentru agricultura în UE (randament, prețuri etc.)
Documente: o bibliotecă de fișiere pdf cu informații despre culturi, animale și tehnologia agriculturii.
Versiunea 1.0.0.6
1. Citește fișierele XML ale parametrilor de joc modificați. Această versiune răspunde unei solicitări frecvente ca parametrii modificați ai jocului să fie stocați în fișiere xml. Acest lucru are mai multe avantaje. (a) Nu trebuie să repetați editarea tuturor parametrilor personalizați ai jocului de fiecare dată când este publicată o nouă versiune a modului. (b) Puteți avea mai multe seturi de fișiere xml, câte un set pentru fiecare joc salvat. Aceasta înseamnă că puteți personaliza parametrii jocului în funcție de regiunea, statul sau țara hărților dvs.
Puteți edita valorile din fișierele xml. Dacă modificați numele parametrilor sau adăugați noi nume de parametri, aceștia nu vor fi cititi.
2. Fișiere XML. În acest moment, fișierele xml sunt versiuni personalizate ale fruitTypes.xml, fillTypes.xml și sprayTypes.xml.
3. RealNumbersHarvestBonusScaling.lua. Acest mod permite utilizatorului să modifice bonusul de recoltare de laminare, mulcire, arat etc. Acest lucru nu a fost testat. Vă rugăm să raportați dacă acest lucru funcționează într-adevăr.
4. Dezarhivați fișierul de distribuție. Trebuie să dezarhivați fișierul de distribuție. Citiți instrucțiunile de instalare și plasați fișierele xml și fișierul zip mod așa cum este explicat.
Versiunea 1.0.0.5
S-au rezolvat câteva probleme în versiunea 1.0.0.4 RealNumbersAnimalScaling.lua.
Nu s-a adăugat nimic nou.
Versiunea 1.0.0.4
1. RealNumbersAnimalScaling.lua: S-a adăugat un script pentru scalarea parametrilor animalelor
Cu acest script, utilizatorul de mod va putea să ajusteze mulți parametri asociați cu animalele de fermă, cum ar fi prețurile de cumpărare, vânzare și transport, furaje și paie și lapte, gunoi de grajd, gunoi de grajd lichid și producție de paleți.
Perioada de pășunat: scriptul definește o perioadă de pășunat și scala parametrii relevanți la noi valori în timpul sezonului de pășunat. În mod implicit, va reduce consumul de hrană pentru vaci și oi la 10%, presupunând că restul de 90% este obținut din consumul de iarbă. O scalare similară se face pentru intrarea de paie și pentru ieșirea gunoiului de grajd și gunoiului de grajd lichid. Aportul de hrană pentru iarnă al oilor se bazează pe conținutul de substanță uscată din fân, nu pe iarbă. Producția de lână este mărită cu un factor de 10 în timpul sezonului de pășunat.
Producția de lapte de vacă este stabilită să fie de 29 de litri pe lună, iar producția de ouă este stabilită la 29 de ouă pe lună per pui.
Problema vacii. În jocul de vanilie, vacile încep să producă lapte, când au 12 luni. În viața reală, ei încep să producă lapte după prima fătare. În scenariul de față, lactația începe când vacile au 29 de luni. Utilizatorul poate schimba luna de lactație.
Problema porcului. În jocul cu vanilie, scroafele nasc doar UN PORC la fiecare 4 luni. În viața reală, o scroafe naște un așternut de 10 – 14 porci (Landrace ~14) la fiecare 4 luni. Deși este posibil să se reducă durata gestației de la 4 la 1 lună, acest lucru va crește doar producția de purcei cu un factor de 4.
În scriptul de față, durata gestației porcilor este menținută la 4 luni. Pentru a juca creșterea porcilor într-un mod realist, jucătorul ar trebui să uite de creșterea purceilor și, în schimb, să simuleze o fermă de porci pentru îngrășarea porcilor cu slănină. În fiecare lună aduceți o încărcătură completă de porci de 6 luni la dealer-ul de animale și cumpărați o încărcătură completă de purcei de 0 luni pentru a le duce înapoi la porci. Capacitatea țarcului ar trebui să fie suficient de mare pentru a ține 6 încărcături complete de porci, câte o încărcătură variind de la 0 la 5 luni.
2. RealNumbersCalenderInfo.lua: S-a adăugat un script pentru tipărirea informațiilor din calendar în fișierul jurnal.
Versiunea 1.0.0.3
1. RealNumbersStoneScaling.lua: S-a adăugat un script pentru a scala dimensiunea pietrelor de câmp.
În versiunea descărcată, parametrul de scalare a dimensiunii este setat la unu. Trebuie să ridicați toate pietrele de câmp existente înainte de a schimba factorul de scalare a dimensiunii pietrei. Dacă reduceți dimensiunea, culesul de pietre nu va recunoaște pietrele cu dimensiunea originală.
În acest caz, aveți două opțiuni:
Cultivați câmpul din nou. Aceasta va șterge pietrele vechi și va genera altele noi.
Setați parametrul de scalare a pietrei înapoi la valoarea sa anterioară și ridicați pietrele vechi.
Am încercat să setez parametrul de scalare la 1/2. Acest lucru dă pietre mai mici, dar vizibile. Pentru factorii de scalare foarte mici, pietrele devin invizibile. Dacă faceți dimensiunea pietrei foarte mică, ați putea la fel de bine să opriți sistemul de piatră.
Factorul de uzură a echipamentului este setat la scară ca pătratul mărimii pietrei. Dacă dimensiunea pietrei este scalată cu 1/2, factorul de uzură al echipamentului este scalat cu 1/4. Dacă măriți dimensiunea pietrei cu 1,41, factorul de uzură se dublează.
Randamentul de piatră în timpul culesului de piatră poate fi, de asemenea, scalat. Cu toate acestea, nu am reușit să ajustez densitatea depunerii pietrei.
2. RealNumbersStorePrices.lua: S-a adăugat o oportunitate de a seta dailyUpkeep ca procent din prețul de vânzare cu amănuntul. Parametrii unici de scalare au fost definiți pentru o serie de categorii de articole.
Versiunea 1.0.0.2
S-a adăugat un script RealNumbersTreeLogPrices.lua pentru a ajusta prețurile celor 19 tipuri de lemn din joc.
Utilizatorul modului poate ajusta prețul lemnului măcinat la nivelurile de preț dorite. Modulul calculează apoi prețul de vânzare al buștenilor. Un tabel este tipărit în fișierul jurnal.
Pentru a ajusta taxa de ajutor, vă rugăm să utilizați modul AIcost de la HappyLooser.
Versiunea 1.0.0.1
Scalarea prețului fix la cumpărarea mai multor baloți, saci mari și paleți cu saci mari.
Versiunea 1.0.0.0
Considerați aceasta o versiune beta. Testele au fost foarte rare.
Joacă HARD la nivel economic!
Acest mod este foarte redus în comparație cu modul original pentru FS19.
Versiunea FS22 include următoarele scripturi:
RealNumbersFieldPrices.lua: (apăsați lAlt-rf pentru a obține o listă cu zonele de câmp și alte informații)
– Prețuri ajustate ale terenurilor agricole
– Definește o parte din terenurile agricole ca închiriabile la un cost redus (poate fi dezactivată)
RealNumbersFillTypes.lua:
– Preț ajustat pe litru (numai tipuri de umplere, nu clădiri sau echipamente)
RealNumbersFruitTypes.lua
– Randament reglabil, randament în rânduri și utilizarea semințelor (implicit nu este scară)
RealNumbersStorePrices.lua:
– Preturi reglabile pentru baloti, bigbag-uri, bigbagpaleti si paleti
RealNumbersLeasing.lua:
– Cost de leasing ajustabil pentru echipament (implicit: fracțiune zilnică fixă din valoarea comercială)
RealNumberContractRewards.lua:
– Recompense ajustate pentru misiuni
RealNumbersSellingStations.lua
– Reducerea variației prețului între punctele de vânzare
Încă de făcut: reduceți salariile pentru ajutor.
Fiecare scenariu este independent. Toate scripturile, cu excepția RealNumbersFieldPrices.lua, pot fi comentate în modDesc.xml.
Există o singură versiune universală a modului. Utilizatorii de mod din diferite părți ale lumii ar putea avea nevoie să ajusteze scalarea prețurilor în interiorul fiecărui script pentru a se potrivi nivelurilor de preț din partea lor de lume.
În versiunea FS19, a fost definit un set unic de valori ale parametrilor pentru fiecare articol. Nu am timp să repet această abordare detaliată în FS22. În versiunea FS22, articolele sunt scalate în grupuri mari. De exemplu, toate tipurile de fișiere sunt scalate cu același număr.
Model: Kaj-Aage Henneberg Script: Kaj-Aage Henneberg Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg Testing: Kaj-Aage Henneberg