SimpleIC v0.9.0.9
SimpleIC v0.9.0.9
Jurnalul modificărilor:
V 0.9.0.9
erori remediate trigger_on și trigger_off nu funcționează — simpleIC_animations.lua: 128: încercarea de a indexa „self” local (o valoare booleană) a remediat mouse-ul care dispare în Bug Multiplayer
V 0.9.0.8
limba CZ adăugată de Kynuska
V 0.9.0.7
Imprimări de depanare eliminate, prima versiune „Release”, încă nu a fost finalizată, dar nu mai sunt erori mai mari, așa că.
V 0.9.0.6
Avertisment: versiunea veche a formatului de fișier forme găsită „weightSetBall.i3d.shapes”. rezolvată [problema #10]
V 0.9.0.5
Eroare remediată pe servere – încercați să apelați metoda „readStream” (o valoare zero) [problema #8]
V 0.9.0.4
remediere de sincronizare multiplayer [problema #6]
salvarea remedierii stării animației
Remedierea pierderii sunetelor interioare [problema #7]
Traducere în poloneză adăugată (mulțumesc KITT3000)
V 0.9.0.3
versiune dezastruoasă, vă rugăm să actualizați din nou
V 0.9.0.2
Problemă remediată la salvarea simpleIC_animations.lua (81) [problema #4]
V 0.9.0.1
Lansarea inițială Github pentru FS22
cel mai important lucru:
Cum testez și joc asta?
Descărcați FS22_simpleIC.zip și adăugați-l în folderul mod
descărcați un mod care este gata pentru SimpleIC sau editați unul pentru dvs. (deocamdată nu există un mod exemplu pentru FS22, dar voi adăuga câteva mai târziu – totuși, XML-ul este același ca în FS19, deci. Puteți utiliza asta)
Raportați erori dacă observați vreuna, vă rugăm cu Jurnal, Descriere sau Imagini
Ce este aceasta:
Aceasta este o nouă interpretare a binecunoscutelor scripturi de control interactiv din Farming Simulator. A fost stabilit în FS19 ca un mod bine cunoscut și bine folosit, așa că iată-l pentru FS22. Nu am vrut să fac acest mod din nou la început, dar nimeni altcineva nu a vrut să o facă. Începem. Sper să-ți placă și să apreciezi, lol.
Acesta este un script global, ceea ce înseamnă că nu trebuie adăugat la fiecare Mod separat, nu sunt necesare modificări suplimentare modDesc.xml, cum ar fi Textele l10n, etc.
Evident, vehiculul-xml și i3d încă trebuie editate, scriptul nu poate separa magic ușile și adăuga puncte de declanșare. Dar de îndată ce liniile necesare sunt adăugate, IC va fi activ atâta timp cât aveți acest mod activ.
Acest lucru înseamnă, de asemenea, că oamenii cărora nu le place IC nu trebuie să elimine toate modurile vehiculului, doar să nu activeze acest mod.
Aceasta înseamnă, de asemenea, că există o singură versiune IC și nu 50 de altele diferite care intră în conflict între ele
actualizările la IC sunt globale și pot fi utilizate în toate modurile
Cum să adaug asta la modul meu:
Există un examples.xml care explică toate intrările XML posibile curente și ce fac acestea. Dacă nu sunteți nou-nouț în modding, acest lucru ar trebui să fie suficient pentru a începe
Dacă știți deja bine modding, iată o scurtă explicație: (uitați-vă la linkul Deutz Agrostar de mai sus pentru a vedea liniile XML complete)
outsideInteractionTrigger = playerTrigger în care jucătorul poate deschide uși și alte lucruri din exterior din exterior
animatie Nume = numele animatiei pentru usa
Viteza animației = viteza animației (evident)
animație partajată = nu a fost adăugată încă
soundVolumeIncreasePercentage = cu cât va crește volumul sunetului dacă acea ușă este deschisă. Valorile vor fi adunate pentru mai mult de o ușă, maxim este OutdoorSoundVolume
insideTrigger și outsideTrigger = „Puncte de declanșare” de exemplu transformGroups care marchează locul în care se poate face clic pe componenta IC
triggerPoint = index / i3dMapping nume pentru transformGroup
triggerPointSize = dimensiunea/raza în jurul punctului de declanșare unde încă se înregistrează ca fiind făcut clic
modelleicher