Renovare producție v1.2.0.9

FS22 Altele

Renovare producție v1.2.0.9

Renovare producție – Script

Jurnalul modificărilor:
(Jurnalul complet al modificărilor poate fi găsit în documentație)

Versiunea 1.2
S-au adăugat noi traduceri: spaniolă, italiană și franceză
Sistem de prioritate încorporat
Funcția de cumpărare încorporată
S-a instalat scriptul generator de producție
Scriptul Sellpoint instalat
Spărtură de linie implementată
Rețete colorate
Cantități maxime de depozitare și sortare a producțiilor
Suport FillTypeCategories
A fost adăugată afișarea și afișarea obiectelor
Scriptul de generare a depozitului instalat

Versiunea 1.2.0.9
Remediere erori cu Unloadingstation fără o intrare FillType

Revamp reprocesează sistemul intern de producție, îl extinde și adaugă diverse funcții. Revamp în sine este modul de script de bază, dar extinde și independent producțiile cu funcții suplimentare de confort.

O selecție de caracteristici:
Disponibil automat pentru toate producțiile:
Încheiere automată a cuvintelor pe afișajul rețetei pentru produsele primite și ieșite (4 ingrediente pe linie, 2 pe linie pentru boosters).
O afișare colorată a rețetelor face mai ușor să vedeți de ce o producție nu produce: alb – disponibil, roșu – nu este disponibil, dar este obligatoriu, portocaliu – nu este disponibil și nu este necesar.
Posibilitatea de a cumpăra mărfuri în meniul de producție pentru o producție la dublu față de prețul pieței.
Sistem de prioritate: Mărfurile primite pot fi acum setate la diferite priorități prin meniul de producție și vor fi distribuite pe baza acestor priorități. Se aplică următoarele: Prioritatea 1 este cea mai importantă și va primi mai întâi mărfurile până când depozitul este plin. Prioritatea 2 numai după aceea etc. Se pot dezactiva și intrările, caz în care nu vor primi nicio livrare.
Doar liniile de producție active pot fi furnizate prin modul de distribuție.
Nou mod de ieșire disponibil: Vinde direct, Distribuie, Stocare (Anterior Păstrare) și Spawning (Nou). Dacă o producție este setată la stocare, nu generează automat paleți.
Adăugat generator manual de paleți și baloti – Toate producțiile cu generator de paleți pot genera și paleți și baloti manual – prin meniu sau prin intermediul unui declanșator.
Costurile de livrare a producției sunt acum raportate separat (anterior parte din costurile de producție).
Producțiile care sunt obiective de misiune pot accepta mărfuri nelimitate din misiuni până la finalizarea misiunii. Bunurile misiunii nu mai ajung în producția propriu-zisă în timpul misiunilor.
Afișarea capacităților maxime de stocare.
Sortarea alfabetică a producțiilor.
În cazul producțiilor, se afișează dacă rulează în paralel (II) sau distribuite (Y).

Trebuie adăugate în mod activ la producții:
Rețete:
Rețetele pot fi create cu mai multe ingrediente egale în grupuri (maximum 5).
Mai multe linii de producție care anterior trebuiau create separat pot fi combinate într-o singură linie de producție.
Posibilitatea de a adăuga unul sau mai multe amplificatoare opționale care măresc producția de ieșire.
Boosterele pot fi dezactivate sau inversate pentru bunuri individuale.
Afișarea producției reale de curent în funcție de rapel. Valoarea actuală de rapel este afișată în paranteze portocalii după cantitate.
Abilitatea de a crea rețete prin FillTypeCategories.

Descriere:
Posibilitatea de a adăuga afișaje pe producții care pot arăta nivelul actual din depozit. Posibil și cu depozite pure.
Posibilitatea de a afișa obiecte în funcție de nivelul de umplere, de exemplu paleți într-un depozit de producție. Posibil și cu depozite pure.
Depozitele pot fi, de asemenea, prevăzute cu un script de spawn care poate fi folosit pentru a genera baloți și paleți.

Alte caracteristici:
Noile FillTypes pot fi introduse prin Revamp la punctele de vânzare existente fără a modifica în mod activ punctele de vânzare existente. Nu mai este necesar un punct de vânzare separat.
Producții ascunse cu funcție de pornire automată.
Diverse opțiuni de setare pentru funcțiile de mai sus.
Toate sunt compatibile cu multiplayer.

O listă completă de opțiuni, ajutor pentru instalare și asistență este disponibilă din Documentație:
Acesta este doar scenariul, doar scenariul nu schimbă nicio rețetă de producție! Acestea trebuie create separat.

Autor:
Braeven


Cum să utilizați Farming Simulator 22 modurile

Bine ați venit la cea mai mare comunitate de modding Farming Simulator. Încă nu sunteți sigur de ce folosesc Farming Simulator 22 mods? Jocul a fost dezvoltat pentru a suporta modificări (modificări) care pot fi create de orice fan. Așa că puteți folosi mod-uri pentru a actualiza jocul original. Da, suntem de acord că jocul este deja foarte bun, totuși, s-ar putea să simți că ai nevoie de mai multe secerătoare, tractoare sau alte instrumente în joc. Mai mult, jocul în sine oferă diferite tipuri de moduri care pot schimba gameplay-ul, pot repara unele erori care deranjează jucătorii sau pur și simplu încearcă să facă jocul mai interesant. Acesta este motivul pentru care ar trebui să încercați FS22 mods. Deoarece există multe FS 22 mods diferite, instalarea unuia dintre ele va schimba puțin jocul și va deveni unic. Toate modurile LS22 sunt complet gratuite, așa că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la plăți sau taxe ascunse. Încercați acum Farming Simulator 22 mods și deveniți un fermier mai bun.






Cel mai bun FS22 Altele mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!