Producția animală v1.0.0.3
Producția animală v1.0.0.3
Am adăugat câteva lucruri de bază în loc să creăm un mod mic pentru a face un lucru mic.
Modificări în v1.0.0.3:
S-a adăugat codul de creștere a limitei de creștere pe o linie (maximum 64 de crescători)
Acest lucru nu va interfera cu celălalt, dar nu aveți nevoie de ambele
S-a crescut numărul de animale pe care le puteți muta la 1000 (de la 60)
Acest mod vă permite să trimiteți animale la locuri de producție/facilități pentru a face produse din carne etc. Conceput pentru a fi utilizat cu elemente de plasare configurate pentru a utiliza această caracteristică.
În prezent, 1 animal = 1 litru de tip de umplere în ceea ce privește producția. Am planuri ca versiunile viitoare să țină cont de mai multe lucruri, așa că există un stimulent pentru a folosi animale mature crescute corespunzător în locul animalelor ieftine direct de la dealer.
Animal fillTypes poate fi acum redenumit în harta fillTypes.xml. În caz contrar, acest mod le va oferi automat titluri adecvate. SubTipurile de animale sunt, de asemenea, clasificate după tipul lor principal, permițându-vă să utilizați fillTypeCategories="" în loc de fillTypes="" în rândurile dvs. de descărcare declanșatoare, dacă alegeți acest lucru.
De asemenea, am adăugat un folder sdk la acest mod cu un exemplu de fragment xml și un declanșator generic pentru animale pentru a vă ajuta să vă configurați propriile instalații de producție de animale.
Acest mod este utilizat în prezent cu multe plasabile PV. Pentru câteva exemple despre cum să înființați o producție de animale, mergeți la simgamealliance și verificați-o.
Ca întotdeauna, dacă aveți probleme sau sugestii, lăsați un comentariu mai jos.
Autor:ThundR