Pachetul Fed Produktions Revamp erforderlich v2.0
Pachetul Fed Produktions Revamp erforderlich v2.0
Producția 2.0
– Noua macelarie de productie cu procesare a carnii de vita, porc, pui si oaie (Modul FS22 TH Animal Production este necesar, vezi lista de mod pe fedaction-letsplay)
– Produsele de la macelar sunt carnea de vita, porc, pui, miel, mezeluri, produse secundare si piele
– Nouă fabrică de textile de producție cu producție de pânză, haine, încălțăminte și bușteni
– Separator nou de producție pentru a separa reziduurile de fermentație sau gunoi de grajd lichid în gunoi de grajd, îngrășământ lichid și apă uzată
– S-a rezolvat o greșeală de tipar Cobblestones Red
– Ciocnirea la fabrica de celuloză sa deplasat corespunzător
– Lactate agitatoarele de lapte se rotesc din nou corect
– Declanșare de prisos la centrala termică șters, paleții sunt acum acceptați mai bine (mulțumită lui Achim)
– Adăugat operațiune în schimburi pentru rafinărie, costuri de producție ușor reduse
– 3 BGA diferite plasabile pentru producerea de energie
– Rezervoarele de apă Kalkwerk au acum o coliziune
– Lumberjack Booster prin mere, carne, haine și pantofi
– Atelier Booster prin haine și încălțăminte
– Coș de fum din fabrică de celuloză instalat
Mai bine mai tarziu decat niciodata.
Acesta este acum pachetul meu de producție FED.
Pachetul este un rezumat al tuturor modurilor de producție plasabile făcute de mine.
Pachetul Fed Mods constă în prezent din
Producția de îngrășăminte (dejecțiile și gunoiul de grajd lichid devin îngrășământ)
Producția de semințe (din cereale precum grâu + îngrășământ pe care le însămânțăm)
Fermentator (Iarba și/sau pleava devin siloz)
Fabrică de furaje (furaje combinate pentru vaci și producție de furaje pentru hrana porcilor)
Rafinărie (canola sau floarea soarelui devine motorină și furaj pentru porci)
Mai multe moduri vor urma în următoarele săptămâni/luni.
Idee / Konzept: FedAction