Agricultura de conservare v1.0.0.8
Agricultura de conservare v1.0.0.8
Jurnalul modificărilor:
v1.0.0.8:
– S-a rezolvat o problemă în care utilizarea semințelor ar fi extrem de mare cu anumite combinații de hărți/modificații
v1.0.0.7:
– S-a remediat un conflict de mod cu LFHA ForageOptima Standard și s-a dezactivat suprimarea buruienilor dacă este activat, deoarece acel mod provoacă erori lua cu plivitori în general
v1.0.0.6:
– Suprimarea buruienilor ar trebui acum să funcționeze corect. Anterior, aspectul vizual era corect, dar harta buruienilor nu
v1.0.0.5:
– S-a rezolvat o problemă în care crearea câmpului de semănat ar funcționa în sensul greșit
v1.0.0.4:
– S-a remediat o eroare care ar apărea atunci când agricultura de precizie nu era în folderul mod
– Redenumit „set/getLimitToField” în „set/getLimitSeederToField” pentru a reduce probabilitatea conflictelor de mod
v1.0.0.3:
– S-a rezolvat o problemă în care crearea câmpului nu funcționa pe pajiști
v1.0.0.2:
– S-au rezolvat probleme de compatibilitate cu modul „Cultivator Field Creator”.
Te-ai săturat să lucrezi pământul ore în șir? Îngrijorat de raportul muncă/beneficiu al ridichiei oleaginoase? Acest mod este pentru tine:
Ideea generală a acestui mod este de a face culturile de acoperire mai utile și de a îmbunătăți stilurile de joc în care nu ți-ai lăsa niciodată câmpurile goale (mai multe despre asta mai târziu):
– Sertizarea cu role a culturilor de acoperire este acum posibilă și va oferi un bonus de mulcire și fertilizare
– Mulcirea culturilor de acoperire va oferi același efect ca și rularea lor
– Semănatul direct în culturi de acoperire cu Precision Farming oferă acum mai mult azot
– Buruienile nu vor mai apărea la însămânțarea culturilor de acoperire în creștere, mulcite sau ondulate (până după următoarea recoltă)
Efectele descrise mai sus vor fi aplicate în următoarele cazuri:
– Ridiche de iarbă, de luncă și de semințe oleaginoase: în orice stare „gata de recoltare”.
– Totul altceva: după ce a fost pe jumătate crescut până chiar înainte de „gata de recoltare”
– Culturi rădăcinoase: La fel ca mai sus, dar și în starea „elimină frunziș”.
– Majoritatea culturilor modificate se vor comporta în consecință, de exemplu lucerna și trifoiul se comportă ca iarba
În plus, semănătorii directe beneficiază de o opțiune de a permite crearea câmpului, astfel încât să puteți scăpa definitiv de plug.
Dacă doriți doar o parte din aceste funcții, puteți afecta comportamentul prin setările din joc.
În general, acest mod încearcă să facă cele trei principii ale agriculturii de conservare (CA) mai viabile:
1. Perturbare mecanică minimă a solului (adică fără prelucrare a solului)
2. Acoperire organică permanentă a solului (cu reziduuri de cultură și/sau culturi de acoperire)
3. Diversificarea speciilor (prin asolament adecvat)
(Sursa: Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură)
Teoria este că respectarea acestor trei principii va îmbunătăți calitatea generală a solului, ceea ce previne eroziunea solului, scurgerea nutrienților și alte probleme, îmbunătățind în același timp ecosistemul în și deasupra solului.
Farming Simulator 2022 oferă deja următoarele lucruri pentru aceste principii:
– Semănători directe și plantatoare directe
– Ridiche cu semințe oleaginoase ca cultură pură de acoperire
– O etapă de îngrășământ (joc de bază) sau 25 kg/ha de azot (Precision Farming DLC) la însămânțarea directă sau cultivarea culturilor în creștere
Acesta este deja un început bun, dar nu este posibil să obțineți atât bonusul de mulcire, cât și de fertilizare de la ridichi cu semințe oleaginoase, iar bonusul de fertilizare nu compensează costurile de combustibil, reparații și semințe pentru plantarea culturilor de acoperire, cel puțin cu Precision Farming DLC. activ.
Prin urmare, acest mod introduce mulcirea sau sertizarea cu role a culturilor de acoperire cu un bonus de fertilizare suficient de mare.
Rețineți că în agricultura de precizie, azotul va fi setat la cea mai mică cerință a oricărei culturi de bază, care este floarea-soarelui (soia ignoră complet azotul). Deși acest lucru înseamnă că trebuie să aplicați îngrășământ chimic pentru majoritatea culturilor, nu va trebui niciodată să vă ocupați de plantarea într-un câmp suprafertilizat după aceea. Trebuie să aveți probe de sol valide pentru ca efectul să fie aplicat.
Acest lucru permite bucle de lucru pe teren precum următoarele:
Recoltați recolta -> Aplicați var -> Cultură de acoperire directă a semințelor -> Rulați sau mulci atunci când este gata (de asemenea, aceasta fertilizează) -> Direcționați sămânța/plantați o cultură diferită -> Manipulați buruienile și azotul rămas -> clătiți și repetați
Se recomandă oprirea arăturilor periodice; pietrele de câmp pot fi lăsate, deoarece nu se utilizează utilaje de prelucrare a solului.
Acest mod este compatibil cu DLC-ul Precision Farming și cu modulul Crop Rotation (disponibil pe github).
În caz de erori, vă rugăm să creați o problemă în depozitul meu GitHub.
Mulțumiri speciale lui Matthias, FS Gentleman și Cookie Cat pentru ajutor și ideile oferite pentru a face posibil acest mod.
Farmsim Tim (timmeey86)