Agricultura de conservare v1.0.1.4
Agricultura de conservare v1.0.1.4
Acest mod face practicile agricole regenerative mai benefice.
Acesta adaugă următoarele caracteristici:
– Culturile de iarbă, culturile de cereale și culturile de rădăcină pot fi folosite acum ca culturi de acoperire.
– Dacă culturile de acoperire au crescut suficient, acestea pot fi terminate cu role, mulci, motocultoare și semănători directe.
– Terminarea culturilor de acoperire va fertiliza câmpul (de asemenea, este susținută Agricultura de precizie) și va preveni plivitul până după următoarea recoltă.
– Culturile de acoperire prin rulare sau mulcire vor acorda, de asemenea, un bonus de mulci.
– La terminarea culturilor de acoperire, se poate adăuga un strat subțire de iarbă pentru a simula prezența biomateriei (numai efect vizual, activat implicit).
– Tăierea paielor în timpul recoltării va fertiliza câmpul, deci este o alternativă mai semnificativă la balotare.
– Semănătoarele directe au o opțiune pentru a permite crearea câmpului.
– Multe culturi modificate sunt acceptate automat.
– Majoritatea efectelor pot fi activate sau dezactivate în setări (doar administratorii pot face acest lucru în multiplayer).
– Diferite strategii de fertilizare pentru jocul de bază și diferite cantități de fertilizare pentru Precision Farming.
Modul este legat de agricultura din viața reală în următoarele moduri.
Modulul este construit în jurul principiilor arborelui agriculturii de conservare (CA):
1. Perturbarea mecanică minimă a solului (adică fără prelucrare a solului)
2. Acoperire organică permanentă a solului (cu reziduuri de cultură și/sau culturi de acoperire)
3. Diversificarea speciilor (prin asolament adecvat)
(Sursa: Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură)
Teoria este că orice sistem care respectă aceste trei principii este durabil pe termen lung, deoarece construiește solul în timp.
Abordarea are potențialul de a rezolva problemele legate de eroziunea solului și scurgerea nutrienților, ceea ce duce, la rândul său, la necesitatea mai puțin de îngrășământ suplimentar.
Agricultura regenerativă este totuși un subiect complex și există multe variații și factori care trebuie luați în considerare, așa că nu poate fi tradus cu ușurință într-un joc de simulare.
Prin urmare, acest mod folosește nivelurile de azot și bonusul de mulching pentru a oferi cel puțin un fel de recompensă jucătorului pentru menținerea acestor principii.
De asemenea, încearcă să ofere multe opțiuni de configurare, astfel încât toată lumea să o poată ajusta la ceea ce crede că este cel mai realist.
Modulul folosește măsuri pentru a reduce probabilitatea conflictelor de mod, dar acestea nu pot fi niciodată excluse complet.
Mulțumiri speciale lui Matthias, FS Gentleman și Cookie Cat pentru ajutor și ideile oferite pentru a face posibil acest mod.
Jurnal de modificări: v1.0.1.4:
– Bonus de fertilizare adăugat la tocarea paielor în timpul recoltării (doar până la 50% în jocul de bază, configurabil pentru PF)
– Bonus de fertilizare adăugat la cultivarea culturilor de acoperire (doar până la 50% în jocul de bază, configurabil pentru PF)
– S-a adăugat strategia „Nivel suplimentar de îngrășământ” pentru jocul de bază
– S-au adăugat mai multe cantități configurabile de azot pentru Precision Farming
– S-a înlocuit strategia de fertilizare existentă pentru PF cu „Cantitate fixă de azot”
– Traducere în poloneză adăugată (furnizată de Ziuta)
– S-a rezolvat o problemă în care numai grâul ar fi plantat cu anumite combinații de mod
– S-a rezolvat o problemă cu utilizarea extrem de mare a semințelor cu crearea câmpului activată
v1.0.0.8:
– S-a rezolvat o problemă în care utilizarea semințelor ar fi extrem de mare cu anumite combinații de hărți/modificații
v1.0.0.7:
– S-a remediat un conflict de mod cu LFHA ForageOptima Standard și s-a dezactivat suprimarea buruienilor dacă este activat, deoarece acel mod provoacă erori lua la plivitori în general
v1.0.0.6:
– Suprimarea buruienilor ar trebui acum să funcționeze corect. Anterior, aspectul vizual era corect, dar harta buruienilor nu
v1.0.0.5:
– S-a rezolvat o problemă în care crearea câmpului de semănat ar funcționa în sensul greșit
v1.0.0.4:
– S-a remediat o eroare care ar apărea atunci când agricultura de precizie nu era în folderul mod
– Redenumit „set/getLimitToField” în „set/getLimitSeederToField” pentru a reduce probabilitatea conflictelor de mod
v1.0.0.3:
– S-a rezolvat o problemă în care crearea câmpului nu funcționa pe pajiști
v1.0.0.2:
– S-au rezolvat probleme de compatibilitate cu modul „Cultivator Field Creator”.
Farmsim Tim (timmeey86)