Centrul logistic v1.6.0.0
Centrul logistic v1.6.0.0
V1.6.0.0
Ceea ce a fost schimbat, distanța clipului a fost ajustată
Texturile au fost revizuite
Obiectul 3d a fost schimbat în părți, de ex. Depozitul frigorific a fost mărit, acum pot fi generați mai mulți paleți
display-urile existente au fost revizuite
au adăugat noi afișaje
Întrerupătoarele pentru lumini și porți au fost reînnoite
Office are acum PC-uri cu ecrane active
Au fost remediate erori generale, de exemplu prăjituri și ouă care au fost amestecate
Aici se lucra la traduceri, mulțumesc din nou lui bob51160 pentru traducerea în franceză
Adăugând noile afișaje exterioare, puteți schimba numele sau numele locației în xml aici, în standardul Hanovra este introdus
ca exemplu
<!–Afișați indicatorul obiectivului1 –>
<display rootNode="0>4|17" font="DIGIT" mask="000000000" size="0.1" scaleX="0.5" scaleY="0.5" color="0 0 1 1" hiddenColor="0.05 0.05 0.05 0" emisiveScale="1" titleAlignment="LEFT" fillLevelAlignment="RIGHT" capacityAlignment="RIGHT">
<displayLine headLineText="$l10n_1LogisticsCenter" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.075" headLineNode="0>4|17|0|0" lineColor="1 1 1 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1Hannover" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.075" headLineNode="0>4|17|0|1" lineColor="1 1 1 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1TOR&WCF_AMPERSAND 1" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.12" headLineNode="0>4|17|0|3" lineColor="0.413 0.220 0.074 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1Acceptarea mărfurilor" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.075" headLineNode="0>4|17|0|2" lineColor="1 1 1 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1TOR&WCF_AMPERSAND 1" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.25" headLineNode="0>4|26|0|0" lineColor="1 1 1 1" />
</display>
Schimbă displayLine $l10n_1Hannover, de exemplu, în $l10n_1NFMarsch. Singurul lucru important aici este că rescrieți și modificarea traducerii sau pur și simplu omiteți $l10n_1 și scrieți doar NfMarsch
s-a rezolvat si problema cu zapada, zapada nu mai face icre pe holuri
Dosarul a fost redus mult
Alegerea culorii pentru rulment funcționează acum mai bine atunci când textura este schimbată.
Nu în ultimul rând, aveți nevoie de aceste moduri pentru tabără
Acesta este pentru afișaje
https://farmingsimulator22mods.com/info-display-extension-v1-5-2-fs22/
Apoi reînnoiți
https://farmingsimulator22mods.com/production-revamp-v1-4-1-1-fs22/
Și aveți nevoie de o producție de paleți goali care să aibă tipul de umplere EMPTYPALETTS, vă recomand pe acesta
https://farmingsimulator22mods.com/empty-pallets-production-v1-0-fs22-2/
Centrul logistic este folosit pentru depozitarea tuturor produselor standard. Tabăra este împărțită în 4 părți.
Punctul de transbordare: Aici mărfurile pot fi acceptate și încărcate. Toate porțile pot fi deschise și închise cu un întrerupător.
Depozitul principal: Cele mai multe produse pot fi găsite aici, de exemplu făină, zahăr, țesături etc.
Depozitare frigorifica: Aici puteti depozita produse precum rosii, salata verde, ciocolata, etc. Depozitul frigorific are inca 2 usi unde puteti depozita direct de acolo.
Depozit mic: Aici veți găsi spațiu de depozitare pentru, de exemplu, paleți goali, lână etc.
Toate bunurile care sunt depozitate sunt, de asemenea, afișate vizibil pe rafturi dintr-o anumită cantitate, iar toate rafturile sunt echipate cu afișaje care arată nivelul curent.
Toată producția, precum și centrul logistic se bazează pe Revamp Mod Script.
LSFactoryMODS BOB51160