Defecțiuni reale ale vehiculelor v1.0.0.0
Defecțiuni reale ale vehiculelor v1.0.0.0
Datorită acestei modificări componentele vehiculului se vor defecta.
Piesele au fost setate la ore de funcționare, de exemplu, termostatul se defectează după 150 de ore.
Sistemul monitorizează temperatura de funcționare a vehiculului, dacă motorul este încă prea rece, vehiculul poate fi deteriorat.
După pornirea vehiculului, dacă temperatura de funcționare a motorului nu a atins încă o temperatură mai mare de 30 °C, vehiculul va fi deteriorat, acest lucru poate fi urmărit pe bara de informații despre avarii.
Deocamdata nu este specificat daca intr-un astfel de caz doar motorul sau piesele apartinand motorului vor fi deteriorate.
Mod-ul este în prezent partajat în Beta.
Pentru a calcula costurile de service și reparație a vehiculului, se iau în considerare prețul de achiziție și vechimea vehiculului.
Trebuie să-l încerc ca să pot face orice ajustări fine.
Deschiderea defecțiunilor vehiculelor reale (RVB) – combinație de taste „Alt stânga + w” (implicit)
Lista defecțiunilor:
Eroare de termostat, poate fi de două tipuri
1. Supraîncălzirea termostatului, în acest caz temperatura de funcționare este prea mare, vehiculul este deteriorat și crește consumul de combustibil.
2. Suprarăcirea termostatului, în acest caz temperatura de funcționare fluctuează, consumul de combustibil crește.
3. Toate luminile din față și din spate funcționează defectuos, așa am creat în prezent generația de erori. În cazul acestei erori, semnalizatoarele și luminile de avarie sunt funcționale.
4. Bujia incandescente, in acest caz, consumul de combustibil creste si motorul este mai greu de pornit.
5. Motorul ștergătoarelor de parbriz, în acest caz lamelele ștergătoarelor nu se mișcă. Este posibil ca în viitor să provoace alte erori.
6. Generator, în acest caz bateria vehiculului nu este reîncărcată, deci se poate descărca și motorul nu poate fi pornit.
7. Eroare motor, in acest caz motorul poate fi pornit si max. viteza 7 km/h.
8. Autopornire, în acest caz motorul este mai greu de pornit sau nu poate fi pornit deloc.
9. Baterie, în acest caz motorul este mai greu de pornit sau nu poate fi pornit deloc.
10. Interval de service, în acest caz, dacă există o valoare mai mare decât intervalul de service setat în vehicul, vehiculul va fi deteriorat.
Cauzele descarcarii bateriei:
a) ați oprit motorul vehiculului, dar nu ați stins luminile, cu cât sunt mai multe lumini aprinse, cu atât bateria se descarcă mai repede
b) din cauza defectării generatorului, bateria nu se încarcă
Bateria poate fi încărcată în atelier.
Când motorul funcționează și generatorul este funcțional, bateria se încarcă treptat.
În meniul RVB, este posibil să selectați cât de des trebuie întreținute vehiculele.
Costul reparației se calculează din valoarea de achiziție a vehiculului, ulterior aceasta se poate modifica în măsura în care se stabilește un cost minim de reparație. Pentru că există vehicule pe care dezvoltatorii au prețuri foarte ieftine.
Sistemul nu include încă un tarif orar de reparații.
RedeX01