Dynamic Field Prices V1.0.0.2
Dynamic Field Prices V1.0.0.2
Face prețurile Field mai interesante. Ar putea avea sens să căutați oferte bune în loc să cumpărați întotdeauna cel mai apropiat teren. Unii NPC-uri sunt mai lacomi decât alții și situația lor economică se schimbă în timp influențând și prețurile. Se adaugă un plus de 10% la cumpărarea sau vânzarea unui câmp. Acest lucru va limita puternic inversarea câmpului. Prețurile se modifică o dată pe zi.
v1.0.0.1:
S-a mutat afișarea în vizualizarea hărții pentru a-l face compatibil cu informații suplimentare de câmp.
Folosește i18n pentru afișaj
v1.0.0.2:
Descrierea modului ajustată
Pictogramă nouă
NPC-uri
Jocul oferă fiecare câmp unui NPC. Acest mod oferă fiecăruia dintre ei un factor permanent de lăcomie și un factor de schimbare pentru situația lor economică. Acești factori sunt diferiți pentru fiecare joc salvat, dar sunt stocați între sesiuni. Deoarece jocul nu schimbă niciodată legătura dintre câmp și NPC, veți cumpăra/vinde întotdeauna un anumit câmp de la/către aceeași persoană.
Pentru a regenera complet NPC-urile, deschideți dynamicFieldPrices.xml în jocul de salvare și ștergeți toate intrările.
De asemenea, puteți șterge intrările unice de aici pentru a regenera numai acele NPC-uri.
Cel mai bine este să faceți acest lucru în meniul principal pentru a evita suprascrierile din norul de aburi etc.
Lăcomia
Factorul de lăcomie este un număr între 0,8 și 1,2 pentru fiecare NPC. Nu se va schimba niciodată, cu excepția cazului în care fișierul dynamicFieldPrices.xml din Samvegame este șters.
Min și Max pot fi modificate pentru fiecare salvare în fișierul dynamicFieldPrices.xml din jocul de salvare
Situația economică
Fiecare factor de situație economică este un număr între 0,6 și 1,6 pentru fiecare NPC. Este inițiat aleatoriu o dată și se va schimba zilnic cu o cantitate mică aleatorie. Min și Max pot fi modificate pentru fiecare salvare în fișierul dynamicFieldPrices.xml din jocul de salvare
Descurajarea de cumpărare/vânzare
Pentru a vă împiedica să răsturnați câmpul, se adaugă un plus de 10% la cumpărare și se scade la vânzarea unui câmp.
Factorul este 1,1 pentru cumpărare și 0,9 pentru vânzare.
Această valoare poate fi modificată și în dynamicFieldPrices.xml din jocul de salvare.
Formula pentru preț:
Prețul de bază al terenului este calculat în funcție de liniile de bază ale hărții: preț de bază = dimensiune x preț_per_hectar x factor_de câmp
Acest lucru va produce același preț ca în jocul de bază.
Se modifică apoi:
preț_actual = preț de bază x lăcomie x economic x descurajare
Dificultate
În medie, câmpurile sunt acum cu 21% mai scumpe de cumpărat. Cu toate acestea, cu puțin noroc, puteți găsi și anumite câmpuri la aproape jumătate din prețul inițial.
BigFood2307