FS25: Vremea, efectele apei și motorul
FS25: Vremea, efectele apei și motorul
Efecte și vreme, caracteristici motor:
– Mediul reacționează la intemperii, acum apar picături de apă pe mașini, culorile sau materialele devin mai strălucitoare + mai închise dacă sunt ude, s-au adăugat și diverse efecte ale ploii sau ale condusului în el.
– Noroiul și zăpada 3D se prind de anvelopele care cad în timpul conducerii.
– Umbrele au fost adăugate obiectelor anterior neumbrite, în cele din urmă, luminile vehiculelor aruncă și umbre, ceea ce ar putea însemna, nu mai există iluminare prin turnuri, clădiri și așa mai departe = fiecare obiect aruncă o umbră sau blochează lumina.
– Conectarea texturilor cu obiecte într-un editor 3D.
– Rezoluție mai mare la sol de la originalul 2m la 1m și 12.5cm Displacement Mapping.
– Reacții ale apei asupra vehiculelor care se udă după ce apa crește.
– Un pas uriaș în optimizare și vegetație.
– Reflecții în timp real, pe mașini/apă.
– Progres puternic în sunetele și materialele mașinilor.
– Umbrele sunt numărate în funcție de poziția soarelui sau a vremii – astfel umbrele sunt fie mai clare, fie mai neclare.
Imagini incredibile din joc cu ceață, ceață și nor
Harta SUA, Riverbend Springs a fost anunțată de: GIANTS Software.
Odată cu lansarea fluxului pre-FarmCon24 (3 iulie), avem mult mai multe informații și imagini uimitoare din filmările din joc! Cu ce seamănă? Ce putem vedea? Câtă îmbunătățire există? Dar GPS-ul? Urmărește videoclipul de mai jos.
Autor:
Farming Simulator 25, MrSealyp