GIANTS EDITOR V9.0.2
GIANTS EDITOR V9.0.2
v9.0.2
Suport pentru noul format de shader Farming Simulator 22 1.2.0.0
S-a remediat importul de profil vechi cu „Calea de instalare a jocului” care indică către Farming Simulator 19
– Suport pentru formatul Farming Simulator 22 i3d
– S-a adăugat conversia de bază a modurilor din Farming Simulator 19 în Farming Simulator 22
+ Convertește hărți de densitate și adaugă noi hărți de densitate
+ Convertește texturile distanței de câmp
+ Transformă SunAdmirer, Nightlight, Nightlight2, NightIllumination activatCreează în condiții noi de vizibilitate
+ Înlocuiește shaderele personalizate
+ Convertește frunzele
+ Convertiți atributele stratului de teren
+ Adăugați noi adnotări de denumire a editorului pentru hărțile de densitate și straturi de informații
+ Sunt necesari mai mulți pași manuali:
++ Convertiți hărțile normale ale terenului (adăugați canal de înălțime, mutați canalul de netezime)
++ Convertiți texturile la distanță (canalul alfa este acum netezime)
– S-a adăugat suport pentru referințele i3d
– S-a adăugat atributul „Grup blocat” pentru orice nod. Permite alegerea grupurilor blocate în locul copiilor lor
– S-a adăugat o comandă rapidă pentru a crea un „Grup blocat” pentru selecție: Ctrl + Shift + G
– S-a adăugat un nou mod de vopsea plasă
– S-a adăugat bara de defilare orizontală la panoul scenegraph
– S-a adăugat funcția de „eroziune” a butonului mouse-ului în panoul de editare a terenului
– S-a adăugat suport pentru modul de contrast ridicat Windows în panoul scenegraph
– S-a adăugat o bară de căutare pentru scenegraph
– S-au adăugat moduri gizmo separate (Q: combinat, E: scalare, R: rotire, T: translație)
– S-a adăugat modul la persoana întâi
– Evaluare prefabricată adăugată
– Mișcare fixă cu RMB + WASD
– S-a adăugat suport pentru adăugarea mai multor fișiere audio la o sursă audio
– S-a remediat blocarea copierii/tăiării/lipirii la lipirea în același nod care a fost copiat/tăiat (tăiere și anulare pentru a obține nodul vechi)
– S-a adăugat posibilitatea de a edita numele nodului cu ajutorul F2
– S-a adăugat geometrie mai simplă pentru a crea (WASD + ctrl + spațiu + mouse pentru a controla, esc pentru a ieși)
– S-a adăugat opțiunea de a schimba diferite casete de selectare cu mai multe obiecte selectate
– S-a adăugat o nouă opțiune pentru a reda o grilă de ajutor de traducere atunci când se traduce într-un plan
– S-a adăugat manager de strat de teren pentru a modifica straturile de teren
– Adăugat dialog pentru editarea comenzilor rapide
– S-a adăugat selecția obiectelor dreptunghiulare în fereastra de vizualizare
– S-a adăugat localizarea germană
– S-a rezolvat ștergerea nodurilor de grup atunci când istoricul de anulare/refacere este șters
– Selecție îmbunătățită a obiectelor (alegerea)
– S-a adăugat o intrare de meniu „Implicit” pentru meniul Vizualizare/Depanare/, care resetează vizualizarea de depanare
– Opțiune adăugată pentru a comuta dacă obiectele care nu pot fi randate sunt selectabile
– Opțiune adăugată pentru a comuta dacă spline sunt selectabile
– A făcut ca fereastra principală să fie detașabilă
– S-a adăugat o opțiune de înlocuire „limită a texturii” pentru pictura texturii
– S-a remediat actualizarea feței de vizualizare pentru frunziș la sculptarea terenului
– Snapping adăugat și în modul local pentru translație, rotație și scalare
– S-a rezolvat tragerea nodului în scenegraph
– S-au adăugat comenzi rapide pentru a crește și a micșora dimensiunea dispozitivului
– S-au adăugat noi comenzi rapide ALT+G, ALT+R, ALT+S pentru a reseta translația, rotația și scalarea
– S-a adăugat suport CTRL+x, CTRL+c, CTRL+v pentru tăierea, copierea, lipirea în controlul scriptului editorului
– S-a adăugat suport pentru 3DConnexion SpaceMouse
– Esc iese din modul de vopsire curent
– Opțiune adăugată pentru a avea meniuri derulante denumite pentru straturile de detalii ale terenului
– Opțiune adăugată pentru a activa temporar aranjarea grilei ținând apăsat „X”
GIANTS Software