Harta departamentului Haut Beyleron 4x (gata pentru DLC Platinum Expansion) v1.1.1.0

Harta departamentului Haut Beyleron 4x (gata pentru DLC Platinum Expansion) v1.1.1.0

Salutare prieteni ai DHB, iată câteva dintre modificările versiunii anterioare.

Versiunea 1.1.1
Varianta fara semafoare
– semafor plutitor amplasat pe sol (standard/DLC)
– micul garaj nu a putut fi vândut (Standard / DLC)
– Comenzile pentru Summer Fruits nu au putut fi finalizate (Standard / DLC)
– S-au eliminat lămpile plutitoare din podgorii (standard/DLC)
– Fructe de vară adăugate la punctele de vânzare suplimentare (Standard / DLC)
– Producția de paleți este acum și plasabilă (Standard / DLC)
– Găuri astupate în prelata de apă (Standard / DLC)
– în garajul mic podeaua s-a alb iarna (Standard / DLC)

De la versiunea 1.1.0 la versiunea 1.1.1:
– Este necesar un nou joc de salvare: Nu!
– Modificări ale jocului de salvare: Nu!

– Diverse afișaje corectate (standard / DLC)
– Producția de miere > Spawner reparat (Standard / DLC)
– S-a adăugat Summer Wheat (Standard/DLC)
– S-a adăugat Summer Barley (Standard/DLC)
– S-a adăugat Summer Rap (Standard/DLC)
– Porumb energetic adăugat. Randamentul tocat este redus cu porumbul standard, dar mai mare cu porumbul energetic. Randamentul materialului tocat este cel mai mare atunci când starea este „gata pentru recoltare” și nu poate fi treierat porumb (standard/DLC)
– Diverse ajustări minore (standard / DLC)
– Adăugat paie de rapiță, poate fi folosit ca așternut (nu paie standard!) (Standard / DLC)
– baloți noi adăugați: baloți de paie de rapiță (standard / DLC)
– producție nouă: abator (toate animalele de pe hartă pot fi sacrificate acolo) (Standard / DLC)
– BGA-urile Rhe produc acum metan și tensiune înaltă cu generatoarele. Ambele pot fi vândute sau utilizate în continuare. (Standard/DLC)
– Stație nouă cu stocare: produce medie tensiune necesară producției (standard/DLC)
– Produs nou: curele de piele și jachete de puf în producția de îmbrăcăminte (fostă producție textilă) (Standard / DLC)
– Noi stații de încărcare pentru vehicule electrice la BGA-uri. Stațiile de încărcare sunt acum alimentate cu energie electrică chiar de la BGA. (Standard/DLC)
– Pompe noi de combustibil cu metan la BGA. Stațiile de încărcare sunt acum alimentate cu energie electrică chiar de la BGA. (Standard/DLC)
– Producție nouă -> centrală electrică pentru producerea de energie (standard / DLC)
– Producție nouă -> material de ambalare și izolație (standard / DLC)
– S-au remediat diverse erori (standard / DLC) și multe altele (standard / DLC)

Este nevoie de un nou joc de salvare: Nu!
Modificări ale jocului de salvare: Da!

Iată cum faci actualizarea:
Deoarece ați despachetat deja fișierul zip și vedeți acest text, ați terminat deja prima parte.
Înainte de a începe, vă rugăm să faceți o copie de rezervă a celui actual Savegame. Acum că aveți o copie de rezervă, dacă ceva nu merge bine, puteți
Copiați-l înapoi în jocul de salvare și încercați din nou.
Acum, vă rugăm să copiați fișierul „terrain.heightmap.png” în salvarea actuală. Deoarece Dacă fișierul există deja, confirmați că cel existent poate fi înlocuit. Acest fișier este foarte important pentru a pregăti terenul pentru versiunea 1.1.0.

Acum șterge următoarele fișiere din jocul tău de salvare:
– teren.lod.type.cache
– terrain.nmap.cache
– teren.occluders.cache

Acest lucru forțează jocul să recreeze aceste fișiere atunci când pornește harta. Asta este obligatoriu! Din păcate, texturile de podea pe care le-ați pictat singur undeva se pierd, dar vă va ajuta să îndepărtați ierburile etc. care se află pe noile zone comerciale sau construite.
zonele trebuie eliminate.
Vă rugăm să ștergeți și fișierul „splitShapes.gmss” pentru a reseta arborii de aici. Unii copaci au fost modificați, ceea ce înseamnă că ID-urile copacilor s-au schimbat. Dacă tăiați pădurile, acestea se vor întoarce din nou.
Deci, acum copiați noua versiune a hărții în folderul de mod și actualizați (dacă aveți unul) următoarele moduri.

Acest lucru este important deoarece unele funcții au fost extinse:
– FS22_advancedProductionInfoFunctions.zip sau FS22_placeableDisplayExtension
– FS22_EnhancedAnimalSystem.zip

De asemenea, aș recomanda să ștergeți conținutul folderului dvs.: shader_cache.
Asa ca sa inceapa. Acum începeți salvarea jocului.
Deoarece unele lucruri s-au schimbat, veți primi câteva avertismente pe care le puteți ignora.
Acest lucru se datorează faptului că unele clădiri au fost eliminate, dar sunt încă incluse în jocul tău de salvare. Sau chiar modificări ale tipurilor de fișiere pe care jocul dvs. salvat încă nu le cunoaște.
În orice caz, harta ar trebui să înceapă (dar durează mai mult decât de obicei).
Odată ce harta a început, ar trebui să curățați zonele nou construite de iarbă (acest lucru nu poate fi remediat cu o actualizare) și gata.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să nu ezitați să mă contactați în DC sau în flux.
Distrează-te jucând pe cartea mea.
Capacul tău de canal

Autor:
GulliDeckel


Cum să utilizați Farming Simulator 22 modurile

Bine ați venit la cea mai mare comunitate de modding Farming Simulator. Încă nu sunteți sigur de ce folosesc Farming Simulator 22 mods? Jocul a fost dezvoltat pentru a suporta modificări (modificări) care pot fi create de orice fan. Așa că puteți folosi mod-uri pentru a actualiza jocul original. Da, suntem de acord că jocul este deja foarte bun, totuși, s-ar putea să simți că ai nevoie de mai multe secerătoare, tractoare sau alte instrumente în joc. Mai mult, jocul în sine oferă diferite tipuri de moduri care pot schimba gameplay-ul, pot repara unele erori care deranjează jucătorii sau pur și simplu încearcă să facă jocul mai interesant. Acesta este motivul pentru care ar trebui să încercați FS22 mods. Deoarece există multe FS 22 mods diferite, instalarea unuia dintre ele va schimba puțin jocul și va deveni unic. Toate modurile LS22 sunt complet gratuite, așa că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la plăți sau taxe ascunse. Încercați acum Farming Simulator 22 mods și deveniți un fermier mai bun.






Cel mai bun FS22 Hărți mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!