Krajeńskie Pola v1.1.0.0

Krajeńskie Pola v1.1.0.0

Nu poți decide dacă vrei să joci pe aparate mici sau mari? Hărți standard prea mici pentru tine? Sau poate sunteți în căutarea unei hărți de dezvoltare în care să puteți deza Bizon și să ajungeți cu 3 Lexiuni?
Vă prezint harta mea Krajeńskie Pola 4x. Harta a fost creată pe baza terenului real a 3 orașe situate în Voievodatul Kuyavian-Pomerania.

Harta are:
– 176 Câmpuri
– 25 Pajiști
– 1 pădure mare împărțită în mai multe terenuri mai mici
– Terenuri de la 0,18Ha la 52,37Ha
– 4 ferme Mici (Starter) / Mediu / Mari 2x
– Baza de date SKR
– Teren variat
– MultiTeren
– Compactarea miriştilor
– 4 achiziții
– Aproape întregul lanț de producție standard
– Venit pasiv
– Creșterea economiei pentru, de exemplu, colectarea pietrelor
– Obiecte de colecție
– Posibilitatea de a juca fotbal pe terenuri sau Orlik
– Trafic rutier personalizat cu pietoni
– Numărul de înmatriculare local pentru jucător și AI
– Iluminat automat de noapte / Manual la una dintre ferme
– Texturi personalizate
– Iluminare personalizata
– Sunet personalizat
– Câteva fapte interesante
– Obiecte care apar in functie de anotimp
– Perfect pentru MP

Jurnalul modificărilor
1.1.0.0
– S-a rezolvat o problemă în care, în unele cazuri, harta nu apărea în joc
– S-a rezolvat o problemă cu textura rămasă la vânzarea clădirilor din ferma nr. 1
– S-a rezolvat o problemă în care poarta din spate a fermei nr. 3 nu a putut fi deschis
– S-a remediat o eroare în care la deschiderea wicketului și a porții de la ferma nr. 3, s-au suprapus
– Achiziția de lemn fix nu funcționează
– S-au remediat texturile lipsă pe unele obiecte
– S-au rezolvat coliziunile în apropierea vulturului
– S-au remediat erori legate de ocluzii
– S-a rezolvat o problemă în care praful nu apărea atunci când conduceți pe drumuri de pământ și pe marginea drumurilor
– S-au remediat unele obiecte care nu dispar toamna și iarna
– S-a rezolvat problema cu lipsa unei plante în câmpul de pornire (nr. 36)
– S-a remediat o eroare în care unele obiecte de colecție erau în aer
– S-a remediat o eroare a depozitului în care zona de vânzare era prea mare
– Baloții care levita pe grămada de paie au fost infuzați
– S-au rezolvat denivelările de teren în mai multe locuri
– cuiburi boican fixe
– Sunetele lătratului câinilor au fost reduse la jumătate
– Sunetul clopotelor bisericii a fost stins și redus la distanță
– S-a redus durata clopotelor bisericii de la 10 minute agricole la 1 minut
– S-au adăugat semnături de comenzi rapide în PDA ale fermelor și bazelor de date (G1, G2, G3, G4, B)
– S-a adăugat traducerea achizițiilor în engleză și germană
– S-au adăugat numele și prenumele polonezi ale proprietarilor de câmpuri
– S-a adăugat un teren unde se poate produce lemn
– S-au adăugat venit pasiv terenurilor cu producție de lemn
– S-au adăugat diferențe mai mari în înălțimile culturilor
– S-a adăugat iarbă în unele locuri unde nu era acolo
– S-a adăugat îngheț pentru a umple harta
– S-a adăugat capacitatea de a vinde clădiri, recuzită, garduri și porți la ferme
– S-a adăugat mișcarea AI de la intersecția din Włocibórz la biserică
– Faze de creștere ajustate
– S-au eliminat cioturile de pe hartă pentru a îmbunătăți optimizarea
– S-au eliminat coliziunile sezoniere cu obiecte pentru a îmbunătăți performanța
– S-au eliminat coliziunile plantelor acvatice pentru a îmbunătăți performanța
– S-au eliminat unele fișiere inutile
– A îndepărtat iarba care era în unele clădiri
– Aproximativ 1000 de copaci scoși de pe hartă
– Copacii care stăteau pe câmp au fost îndepărtați
– S-au eliminat obiectele invizibile care aveau doar ciocniri
– S-au îndepărtat rufele de pe liniile care arătau rău
– S-a eliminat fișierul desktop.ini din folderul texturi
– S-a eliminat vizibilitatea câmpului ID 255
– Unele coliziuni au fost corectate
– S-au remediat erorile de nume de fișier
– S-a remediat un câmp static care a fost inclus în ferma statică
– S-a remediat un bug de iluminare
– S-au remediat locațiile aproape tuturor ID-urilor de câmp
– Trafic crescut
– S-a schimbat circulația pietonilor pe stradă, astfel încât să nu blocheze traficul AI pe șosea
– Poziția unor obiecte schimbată
– Regulile de funcționare ale instalațiilor sezoniere au fost modificate pentru a crește eficiența
– S-a schimbat densitatea culturii și a ierbii la implicit pentru a îmbunătăți eficiența
– S-a schimbat culoarea câmpurilor din PDA
– S-a schimbat tipul de coliziune al unor obiecte din dinamic în static
– Locația de pornire a fost schimbată
– Pictograma hărții și imaginea de încărcare au fost modificate
– Distanța DecoBush și LOD redusă în unele locuri pentru a îmbunătăți performanța
– Prețul pe hectar a scăzut de la 64810 la 60000

Sa ai un joc frumos!

Autor:
CUKS0N


Cum să utilizați Farming Simulator 22 modurile

Bine ați venit la cea mai mare comunitate de modding Farming Simulator. Încă nu sunteți sigur de ce folosesc Farming Simulator 22 mods? Jocul a fost dezvoltat pentru a suporta modificări (modificări) care pot fi create de orice fan. Așa că puteți folosi mod-uri pentru a actualiza jocul original. Da, suntem de acord că jocul este deja foarte bun, totuși, s-ar putea să simți că ai nevoie de mai multe secerătoare, tractoare sau alte instrumente în joc. Mai mult, jocul în sine oferă diferite tipuri de moduri care pot schimba gameplay-ul, pot repara unele erori care deranjează jucătorii sau pur și simplu încearcă să facă jocul mai interesant. Acesta este motivul pentru care ar trebui să încercați FS22 mods. Deoarece există multe FS 22 mods diferite, instalarea unuia dintre ele va schimba puțin jocul și va deveni unic. Toate modurile LS22 sunt complet gratuite, așa că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la plăți sau taxe ascunse. Încercați acum Farming Simulator 22 mods și deveniți un fermier mai bun.






Cel mai bun FS22 Hărți mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!