Peugeot 205 T16 Seria 200 v1.0.0.0
Peugeot 205 T16 Seria 200 v1.0.0.0
În 1983, Peugeot a dat totul prezentând 205, un număr al naibii care ar trebui să permită mărcii Sochaux să iasă din pragul financiar în care s-a aflat. Preluarea Chrysler Europe și lansarea mărcii Talbot au îngreunat conturile, iar gama este mai degrabă îmbătrânită. 205, o mașină bine născută, va trebui, așadar, să joace rolul de cavaler alb pentru Peugeot, aflat în pragul falimentului. Pentru a reuși lovitura sa comercială, Peugeot a decis să-și refacă imaginea în competiție cu un model apropiat de noul 205, cel puțin vizual. Acesta este motivul pentru care versiunea de competiție a lui 205 este prezentată în același timp cu mica leoaică de producție: faimosul 205 Turbo 16.
Peugeot a decis să abordeze Campionatul Mondial de Raliuri, și să provoace Audi Quatro în Grupa B. Însă pentru aceasta, regulamentul impune construirea a cel puțin 200 de exemplare ale unei versiuni civile. 205 Turbo 16 cunoscut sub numele de „seria 200”, disponibil numai în gri „Winchester”, cu margini roșii și albe pe laterale.
Turbo 16 nu mai are prea multe de-a face cu „civilul” 205, în afară de linia generală. T16 are tracțiune integrală, în timp ce XU cu 4 cilindri de 1,8 litri și 200 CP obținut grație turbo, este plasat în spatele mașinii, condamnând astfel locurile din spate.
În ciuda marketingului său, suntem mai aproape de mașina de competiție care va câștiga numeroase raliuri și raiuri de raliuri decât de GTI care începe să atragă fanii mașinilor sport mici. Turbo 16 este fabricat în Poitou-Charente, de către carosierul Heuliez (caroserie) și la Peugeot Talbot Sport din Boulogne (asamblare), 219 exemple. Cu o greutate de 1105 kg, cei 200 CP sunt puțin strânși, mai ales că manevrarea este regală.
De asemenea, unii clienți vor opta pentru un kit PTS (Peugeot Talbot Sport) crescând puterea la 300 CP, aproape la fel de mult ca versiunea de competiție.
Există și în alb sidefat care amintește de mașinile de fabrică înscrise în campionatul mondial de raliuri. Alb sidefat au fost patru rezervate personalităților cheie din programul Peugeot din Grupa B: Jean Todt, directorul Peugeot-Talbot Sport, Jean Boillot, directorul general al Automobiles Peugeot și André de Cortanze, responsabil cu dezvoltarea șasiului acestui faimos. 205 care ar marca istoria raliurilor moderne. Al patrulea a fost acordat pilotului de curse francez Didier Pironin.
acest mod nu are multe variante de culoare, nu are multe optiuni, dar se conformeaza realitatii, deoarece a fost modificat de un adevarat pasionat de masini pentru pasionatii de masini adevarati.
Conținutul modului:
Control interactiv
Alegeți între gri Winchester sau alb sidefat ca irl
Alegerea motorului dintre t16 normal sau kitul pts
DR3RS MyGameSteam