RealLifeNumbers V1.0.0.6
RealLifeNumbers V1.0.0.6
Versiunea 1.0.0.6
Citește datele de joc modificate din fișierele XML din folderul modSettings.
Acest mod are două obiective principale:
Pentru a defini un mediu de joc care imită agricultura din viața reală.
Pentru a permite jucătorilor să individualizeze jocul folosind un editor simplu.
1. RealNumbersAnimalScaling.lua: S-a adăugat un script pentru scalarea parametrilor animalelor
Cu acest script, utilizatorul mod va putea să ajusteze mulți parametri asociați cu animalele de fermă, cum ar fi prețurile de cumpărare, vânzare și transport, hrana pentru furaje și paie și lapte, gunoi de grajd, gunoi de grajd lichid și producție de paleți.
Perioada de pășunat: scriptul definește o perioadă de pășunat și scala parametrii relevanți la noi valori în timpul sezonului de pășunat. În mod implicit, va reduce consumul de hrană pentru vaci și oi la 10%, presupunând că restul de 90% este obținut din consumul de iarbă. O scalare similară se face pentru intrarea de paie și pentru ieșirea gunoiului de grajd și gunoiului de grajd lichid. Aportul de hrană pentru iarnă pentru oi se bazează pe conținutul de substanță uscată din fân, nu pe iarbă. Producția de lână este mărită cu un factor de 10 în timpul sezonului de pășunat.
Producția de lapte de vacă este stabilită să fie de 29 de litri pe lună, iar producția de ouă este stabilită la 29 de ouă pe lună per pui.
Problema vacii. În jocul de vanilie, vacile încep să producă lapte, când au 12 luni. În viața reală, ei încep să producă lapte după prima fătare. În scenariul de față, lactația începe când vacile au 29 de luni. Utilizatorul poate schimba luna de lactație.
Problema porcului. În jocul cu vanilie, scroafele nasc doar UN PORC la fiecare 4 luni. În viața reală, o scroafe naște un așternut de 10 – 14 porci (Landrace ~14) la fiecare 4 luni. Deși este posibil să se reducă durata gestației de la 4 la 1 lună, acest lucru va crește doar producția de purcei cu un factor de 4.
În prezentul script, durata de gestație a porcului este menținută la 4 luni. Pentru a juca creșterea porcilor într-un mod realist, jucătorul ar trebui să uite de creșterea purceilor și, în schimb, să simuleze o fermă de porci pentru îngrășarea porcilor cu slănină. În fiecare lună aduceți o încărcătură completă de porci de 6 luni la dealer-ul de animale și cumpărați o încărcătură completă de purcei de 0 luni pe care să o luați cu dvs. înapoi la țarc. Capacitatea țarcului ar trebui să fie suficient de mare pentru a ține 6 încărcături complete de porci, câte o încărcătură variind de la 0 la 5 luni.
2. RealNumbersCalenderInfo.lua: S-a adăugat un script pentru tipărirea informațiilor din calendar în fișierul jurnal.
1. RealNumbersStoneScaling.lua: S-a adăugat un script pentru a scala dimensiunea pietrelor de câmp.
În versiunea descărcată, parametrul de scalare a dimensiunii este setat la unu. Trebuie să ridicați toate pietrele de câmp existente înainte de a schimba factorul de scalare a dimensiunii pietrei. Dacă reduceți dimensiunea, culesul de pietre nu va recunoaște pietrele cu dimensiunea originală.
În acest caz, aveți două opțiuni:
Am încercat să setez parametrul de scalare la 1/2. Acest lucru dă pietre mai mici, dar vizibile. Pentru factorii de scalare foarte mici, pietrele devin invizibile. Dacă faceți dimensiunea pietrei foarte mică, ați putea la fel de bine să opriți sistemul de piatră.
Factorul de uzură a echipamentului a setat la scară ca pătratul mărimii pietrei. Dacă dimensiunea pietrei este scalată cu 1/2, factorul de uzură al echipamentului este scalat cu 1/4. Dacă măriți dimensiunea pietrei cu 1,41, factorul de uzură se dublează.
Randamentul de piatră în timpul culesului de piatră poate fi, de asemenea, scalat. Cu toate acestea, nu am reușit să ajustez densitatea depunerii pietrei.
2. RealNumbersStorePrices.lua: S-a adăugat o oportunitate de a seta dailyUpkeep ca procent din prețul de vânzare cu amănuntul. Parametrii unici de scalare au fost definiți pentru o serie de categorii de articole.
S-a adăugat un script RealNumbersTreeLogPrices.lua pentru a ajusta prețurile celor 19 tipuri de lemn din joc.
Utilizatorul modului poate ajusta prețul lemnului măcinat la nivelurile de preț dorite. Modulul calculează apoi prețul de vânzare al buștenilor. Un tabel este tipărit în fișierul jurnal.
Pentru a ajusta taxa de ajutor, vă rugăm să utilizați modul AIcost de la HappyLooser.
Scalarea prețului fix la cumpărarea mai multor baloți, bigbag-uri și paleți bigbag.
Considerați aceasta o versiune beta. Testele au fost foarte rare.
Joacă la nivel economic HARD!!
Acest mod este foarte redus în comparație cu modul original pentru FS19. Versiunea FS22 include următoarele scripturi:
RealNumbersFieldPrices.lua: (apăsați lAlt-rf pentru a obține o listă cu zonele de câmp și alte informații)
Prețurile ajustate ale terenurilor agricole
Definește o parte din terenurile agricole ca închiriabile la un cost redus (poate fi dezactivată)
RealNumbersFillTypes.lua:
Preț ajustat pe litru (numai tipuri de umplere, nu clădiri sau echipamente)
RealNumbersFruitTypes.lua
Randament reglabil, randament în rânduri și utilizare semințe (implicit nu este scară)
RealNumbersStorePrices.lua:
Preturi reglabile pentru baloti, bigbag-uri, bigbagpaleti si paleti
RealNumbersLeasing.lua:
Cost de leasing ajustabil pentru echipament (implicit: fracțiune zilnică fixă din valoarea comercială)
RealNumberContractRewards.lua:
Recompense ajustate pentru misiuni
RealNumbersSellingStations.lua
Variație redusă a prețului între punctele de vânzare
Mai e de făcut: reduceți salariile pentru ajutor.
Fiecare scenariu este independent. Toate scripturile, cu excepția RealNumbersFieldPrices.lua, pot fi comentate în modDesc.xml.
Există o singură versiune universală a modului. Utilizatorii de mod din diferite părți ale lumii ar putea avea nevoie să ajusteze scalarea prețurilor în interiorul fiecărui script pentru a se potrivi nivelurilor de preț din partea lor de lume.
În versiunea FS19, a fost definit un set unic de valori ale parametrilor pentru fiecare articol. Nu am timp să repet această abordare detaliată în FS22. În versiunea FS22, articolele sunt scalate în grupuri mari. De exemplu, toate fillTypes sunt scalate cu același număr.
Acest mod nu a fost scris pentru modul Multiplayer. Nici nu a fost testat în modul Multiplayer.
Autor:Model: Kaj-Aage HennebergTexture: Script: Kaj-Aage HennebergIdea / Concept: Kaj-Aage HennebergTesting: Kaj-Aage HennebergOther: