Renovare producție v1.3.5.5
Renovare producție v1.3.5.5
Producție Revamp-Script
Versiunea 1.3.5.5
Compatibilitate cu Silverrun Forest/Platinum Shipyard și Coaster
Revamp reprocesează sistemul intern de producție, îl extinde și adaugă diverse funcții. Revamp în sine este modul de script de bază, dar extinde și independent producțiile cu funcții suplimentare de confort.
O selecție de caracteristici:
Disponibil automat pentru toate producțiile:
Rupere automată de linie în afișarea rețetei pentru pagina de intrare și de ieșire (4 ingrediente pe linie).
O afișare colorată a rețetelor face mai ușor să vedeți de ce o producție nu produce. Unde: alb – disponibil, roșu – nu este disponibil, dar este obligatoriu, portocaliu – nu este disponibil și nu este necesar.
Posibilitatea de a cumpăra mărfuri în meniul de producție pentru o producție la dublu față de prețul pieței.
Sistem de prioritate: Mărfurile primite pot fi acum setate la priorități diferite prin meniul de producție și vor fi distribuite pe baza acestor priorități. Se aplică următoarele: Prioritatea 1 este cea mai importantă și va primi mai întâi mărfurile până când depozitul este plin. Prioritatea 2 abia după aceea etc. Se pot dezactiva și intrările, caz în care nu vor primi nicio livrare.
Doar liniile de producție active pot fi furnizate prin modul de distribuție.
Nou mod de ieșire disponibil: Vinde direct, Distribuie, Externalizează (Anterior Păstrați) și Schimbați (Nou). Dacă o producție este setată la depozitare, nu generează automat paleți.
S-au adăugat manual paleți, baloti și spawner de lemn – Toate producțiile cu paleți spawner pot, de asemenea, genera manual paleți și baloti – prin meniu sau un declanșator.
Costurile de livrare a producției sunt acum raportate separat (anterior parte din costurile de producție).
Producțiile care sunt obiective de misiune pot accepta mărfuri nelimitate din misiuni până la finalizarea misiunii. Bunurile misiunii nu mai ajung în producția propriu-zisă în timpul misiunilor.
Afișarea cantităților maxime de depozitare și a unităților corespunzătoare.
Sortați producțiile în ordine alfabetică și filtrați după activ/inactiv.
În cazul producțiilor, se afișează dacă rulează în paralel (II) sau distribuite (Y).
Meniu de setări propriu.
Trebuie să fie instalat activ în producții:
Rețete:
Rețetele pot fi create cu mai multe ingrediente egale în grupuri (maximum 5).
Mai multe linii de producție care anterior trebuiau create separat pot fi combinate într-o singură linie de producție.
Posibilitatea de a adăuga unul sau mai multe amplificatoare opționale care măresc producția de ieșire.
Boosterele pot fi dezactivate sau inversate pentru bunuri individuale.
Afișarea producției reale de curent în funcție de rapel. Valoarea actuală a rapelului este afișată între paranteze portocalii după cantitate.
Abilitatea de a crea rețete prin FillTypeCategories.
Posibilitate de producții dependente de vreme.
Posibilitatea nivelurilor de umplere în funcție de vreme.
Descriere:
Posibilitatea de a instala display-uri pe producții care pot arăta nivelul actual din depozit. Posibil și cu rulmenți puri.
Posibilitatea de a afișa obiecte în funcție de nivelul de umplere, de exemplu paleți într-un depozit de producție. Posibil și cu rulmenți puri.
Depozitele pot fi, de asemenea, prevăzute cu un script de spawn care poate fi folosit pentru a genera baloți și paleți.
Alte caracteristici:
Noile FillTypes pot fi introduse prin Revamp la punctele de vânzare existente fără a modifica în mod activ punctele de vânzare existente. Nu mai este necesar un punct de vânzare separat.
Producții ascunse cu funcție de pornire automată.
Diverse opțiuni de setare pentru funcțiile de mai sus.
Toate capabile pe deplin multiplayer.
Ajutor propriu în joc care explică cele mai importante caracteristici ale modului.
ȘI ȘI ȘI
O listă completă de opțiuni, ajutor pentru instalare și asistență este disponibilă din Documentație:
Acesta este doar scenariul, doar scenariul nu schimbă nicio rețetă de producție! Acestea trebuie create separat.
Jurnalul modificărilor:
(Jurnalul complet al modificărilor poate fi găsit în documentație)
Versiunea 1.3
Traduceri externalizate în fișiere separate și traduceri noi: suedeză și rusă.
Silozul/Producția poate alege acum să apară sub formă de baloti, paleți sau bușteni, în funcție de ceea ce este disponibil pe hartă. Selecția este afișată numai dacă există mai multe opțiuni.
„Depozitați lemn” este acum afișat pentru un siloz/producție în loc de „Vând lemn”.
S-au adăugat setări de joc
Corectarea prețurilor de achiziție pe baza setărilor economice (poate fi dezactivată în setări)
Factorul preț de vânzare pentru vânzările directe din producții poate fi setat
Baloții modificați de la mods pot fi acum generați
Baloții sunt acum afișați sortați în funcție de dimensiune atunci când sunt schimbate
S-au adăugat ieșiri condiționate
Producția depinde de temperatură, vânt, soare, ploaie, sezon și orele de deschidere
Permite niveluri de umplere în funcție de temperatură, soare, ploaie și vânt
Culoarea balotilor de siloz poate fi selectată
A făcut ca liniile de producție care sunt inactive/active pot fi ascunse
S-a adăugat ajutor în joc
Versiunea 1.3.0.1
S-a remediat întrerupătorul de limită întrerupt
remediați bug-ul la scară temporală a nivelurilor de umplere în funcție de temperatură, soare, ploaie și vânt
Versiunea 1.3.0.2
Nivelul de umplere a obiectului fix cu un singur obiect
Calcul optimizat al distribuției
S-a remediat o eroare cu noile moduri de producție
Versiunea 1.3.1.0
Schimbați dialogurile acum cu 1/10 pași
La schimbarea răsadurilor, pot fi selectate toate speciile de copaci disponibile în paleta standard de răsaduri.
Remediere pentru interacțiunea cu DLC Pumps N' Hoses
Versiunea 1.3.1.2
Remediere pentru interacțiunea cu DLC Pumps N' Hoses (Dedi)
Remediere pentru producțiile sezoniere
Versiunea 1.3.1.3
Remediere pentru priorități și DLC Pumps N' Hoses
Versiunea 1.3.1.4
Remediați cu noi producții și Pumps N' Hoses DLC+
Versiunea 1.3.2.0
Adăugați traduceri PL
S-au adăugat articole din magazin dependente de tipul de completare
Versiunea 1.3.5.0
Bugfix pornire automată și producții/tipuri de umplere dependente de vreme
priorități preselectate
factorul de cumpărare poate fi schimbat
modul de producție lunar
moduri pentru grupuri de amestecare
Afișajele pot schimba culoarea în funcție de nivelul de umplere
modurile de producție pot fi utilizate împreună
balotii de siloz de la m+ sunt acum generati cu folie
Versiunea 1.3.5.1
Remediere pentru patch-ul 1.8.1
Versiunea 1.3.5.2
Utilizarea tipurilor de umplere pentru spawnplaces a fost fixată
Versiunea 1.3.5.3
Moduri de producție reglabile individual pentru liniile de producție
Versiunea 1.3.5.4
RevaSP a fost eliminat
Braeven