Roadrunner+ v1.0.2.0
Roadrunner+ v1.0.2.0
Dacă doriți un camion care să conducă grozav, să sune grozav, să arate grozav și să conducă în atenția la animații și caracteristici detaliate, atunci nu puteți trece de Roadrunner+. Este o plăcere să conduc!
Jurnalul modificărilor 1.0.2.0
Sunete actualizate ale motorului
S-au adăugat 3 poziții de pasageri
S-au adăugat 3 faruri suplimentare
S-au adăugat traduceri finlandeze
S-a corectat maparea implicită a gamepad-ului
Jurnalul modificărilor 1.0.1.0
Iluminare cabină fixă, lumini cabină
Luminile de rulare acum aruncă umbre, atunci când utilizați lumini de umbră (oprește luminile care intră în cabină)
S-a remediat suprazoomirea camerei la viteză mare (împiedecă scaunul să treacă prin cameră, atunci când este retras mult, cu FoV larg, la viteză mare)
Transmisia ajustată pentru performanțe mai bune (pornește în treapta superioară)
Placa de roată a cincea se rotește la atașare
Sunete reglate ale vehiculului
Motor puternic (581 kW / 790 CP, 699 kW / 950 CP și motor hibrid asistat de 950 CP diesel, oferind 1.324 kW / 1800 CP ireal!)
Fiecare motor vine cu opțiuni de cutie de viteze manuală sau Powershift (P în numele modelului indică versiunea Powershift)
Transmisie cu 18 viteze (9 manuale, plus mare/joasă)
Opțiuni multiple pentru aripi, cu mai multe opțiuni de culoare
Viteza maximă de 160 km/h (99 mph)
Jake Brake / Compression Brake / Engine Brake, cu comutare sonoră (nu afectează puterea de frânare, dar poți pretinde)
Direcție pe patru roți standard (poate fi comutată doar în față, dacă se dorește), pentru o stabilitate îmbunătățită și un cerc de viraj mai mic
Faruri puternice cu spoturi pentru faza lungă
Faruri de lucru spate puternice
Farurile au tehnologie adaptivă și se rotesc pe măsură ce virați, pentru o vizibilitate mai bună. Poate fi dezactivat în magazin, dacă se dorește.
Toate luminile aruncă acum o umbră în mod implicit, dar pot fi stinse în magazin dacă întâmpinați probleme de performanță
Faruri luminoase. Mare, mic sau deloc.
Indicatoare de lucru și lumini de bord
Furtunuri de conectare de lucru
Animații ale schimbătorului de viteze și ambreiajului
Geamuri electrice
Poziția reglabilă a roții a 5-a
Poziția camerei reglabilă în cabină
Două poziții suplimentare ale camerei externe, pentru a vizualiza cu ușurință atașamentele din spate și cârligul de remorcă
Animație personalizată de direcție de la mână la mână
Multe culori!
Conectori opționali pentru remorcă spate; știft și bilă, cu ieșire PTO
Legatură față în trei puncte opțională, cu priză de putere
Bara opțională
Câteva opțiuni de țeavă de evacuare, inclusiv clapete
Efecte de evacuare ireale: Schimbați culoarea fumului de evacuare dintr-un curcubeu de culori, inclusiv un curcubeu întreg și culori naționale populare
Preț 142.000 USD
Mărci de roți: Continental (CrossTrac/Offroad/Hybrid), BKT (Ridemax/Multimax), Trelleborg, Michelin, Nokian și Lizard
Roată Nota 1: Unele anvelope etichetate de la 1 la 6 au doar jante diferite. Există 3 seturi față (1-2,3-4,5-6) și 2 seturi din spate (numere pare sau impare).
Nota 2: roțile Nokian și Trelleborg etichetate ca „Roți duble înguste” sunt „roți de îngrijire” și nu vor deteriora recoltele
Note de configurare a motorului: HHH este Hybrid Heavy Hauler. Aceasta este aceeași cu configurația H, dar cu frânare de motor mult mai mare
Mantrid