SimpleIC v0.9.0.2
SimpleIC v0.9.0.2
Jurnalul modificărilor:
v0.9.0.2
Problemă remediată la salvarea simpleIC_animations.lua (81) [problema #4]
v0.9.0.1
Lansarea inițială Github pentru FS22
Binecunoscutul SimpleIC, control interactiv ușor, Mod a revenit! Odată cu prima lansare în FS22, ceva s-a schimbat în mare măsură! Acum există diferite moduri de interacțiune cu TriggerPoints, acele moduri pot fi setate în Ingame-Settins-Menu al FS sub „SimpleIC”. Nu puteți alege doar modul în care sunt afișate punctele declanșatoare (întotdeauna, niciodată, doar atunci când treceți cu mouse-ul), puteți, de asemenea, să schimbați dacă doriți să faceți clic pe punctele declanșatoare sau să le activați trecând cu mouse-ul peste ele. Metoda hover-timer este făcută în principal pentru utilizarea mâinilor libere cu Headtracking.
Toate funcțiile suplimentare, cum ar fi Attacher-Control, sunt dezactivate pentru prima versiune FS22, doar animațiile și bile-implement sunt active deocamdată. Voi adăuga celelalte funcții la o dată ulterioară, odată ce baza funcționează fără probleme.
Cel mai important lucru:
Cum testez și joc asta?
descărcați FS22_simpleIC.zip și adăugați în modfolder
descărcați un mod care este gata pentru SimpleIC sau editați unul pentru dvs. (deocamdată nu există nici un exemplu de mod pentru FS22, dar voi adăuga câteva mai târziu – XML-ul este același ca în FS19, deși, așa că puteți utiliza asta)
intră în joc și distrează-te
raportați erori dacă observați vreuna, vă rugăm cu Jurnal, Descriere sau Imagini
Ce este aceasta:
Aceasta este o nouă interpretare a binecunoscutelor scripturi de control interactive din Farming Simulator. A fost stabilit în FS19 ca un mod bine cunoscut și bine folosit, așa că iată-l pentru FS22. Nu am vrut să fac acest mod din nou la început, dar nimeni altcineva nu a vrut să o facă așa… iată. Sper să-ți placă și să apreciezi lol.
Acesta este un script global, ceea ce înseamnă că nu trebuie adăugat la fiecare Mod separat, nu sunt necesare modificări suplimentare modDesc.xml, cum ar fi Texte l10n etc.
Evident, vehiculul-xml și i3d trebuie încă editate, scriptul nu poate separa magic ușile și adăuga puncte de declanșare. Dar de îndată ce liniile necesare sunt adăugate, IC va fi activ atâta timp cât aveți acest mod activ.
asta înseamnă, de asemenea, că oamenii cărora nu le place IC nu trebuie să-l elimine toate modurile vehiculului, ci doar să nu activeze acest mod.
aceasta înseamnă, de asemenea, că există o singură versiune IC și nu 50 de altele diferite care intră în conflict între ele
actualizările la IC sunt globale și pot fi utilizate în toate modurile
Cum să adaug asta la modul meu:
Există un examples.xml care explică toate intrările XML posibile curente și ce fac acestea. Dacă nu sunteți nou-nouț în modding, acest lucru ar trebui să fie suficient pentru a începe
Dacă știți deja bine modding, iată o scurtă explicație: (uitați-vă la linkul Deutz Agrostar de mai sus pentru a vedea liniile XML complete)
outsideInteractionTrigger = playerTrigger în care jucătorul poate deschide uși și alte lucruri din exterior din exterior
animationName = numele animației pentru ușă
animationSpeed = viteza animației (evident)
animație partajată = nu a fost adăugată încă
soundVolumeIncreasePercentage = cu cât va crește volumul sunetului dacă acea ușă este deschisă. Valorile vor fi adunate pentru mai mult de o ușă, maxim este OutdoorSoundVolume
insideTrigger și outsideTrigger = „Puncte de declanșare” de exemplu transformGroups care marchează locul în care se poate face clic pe componenta IC
triggerPoint = index / i3dMapping nume pentru transformGroup
triggerPointSize = dimensiunea/raza în jurul punctului de declanșare unde încă se înregistrează ca fiind făcut clic
mainly me, Modelleicher, working on this Big thanks to Wopster from whom I got permission to use the Ingame-Menu Code