Sistem animal îmbunătățit v2.0.0.0
Sistem animal îmbunătățit v2.0.0.0
Jurnalul modificărilor 2.0.0.0:
1.) Caracteristică nouă: mai multe imagini noi ale animalelor (mulțumim fermierului Andy pentru aprobare).
2.) Caracteristică nouă (punctul 5.): descendenții animalelor pot fi masculi sau femele.
3.) Bugfix: Când luați animale tinere din creștere cu remorca, meniul nu s-a actualizat.
4.) Remediere: puteți selecta mai multe animale decât deține creșterea în meniu.
5.) Bugfix: Sincronizarea a fost îmbunătățită.
6.) Bugfix: S-a remediat o eroare care putea face ca animalele să dispară atunci când intră într-un grajd.
Acest script ajustează patru puncte:
1. animalele nu mai primesc un singur animal ca descendent, ci mai ales mulți pentru specia animală respectivă (cu împrăștiere).
2. grajdurile pot fi supraaglomerate de urmași, dar acest lucru are un efect asupra sănătății animalelor. Alternativ, animalele care nu mai încap în hambar pot fi vândute direct. Acest lucru poate fi setat în meniul pentru animale.
3. animalele prea bătrâne vor fi îndepărtate aleatoriu
4. animalele cu 0% sănătate vor fi îndepărtate
5. descendenții animalelor pot fi masculi sau femele
Explicație mai detaliată:
La 1.)
În mod implicit, următoarele valori sunt setate pentru descendenți.
Vaci:
0 animale -> probabilitate cu 1%
1 animal -> probabilitate cu 98
2 animale -> probabilitate cu 1%
Porci:
8 animale -> probabilitate cu 20%
9 animale -> probabilitate cu 20%
10 animale -> probabilitate cu 20%
11 animale -> probabilitate cu 20%
12 animale -> probabilitate cu 20%
Oaie:
0 animale -> probabilitate cu 1%
1 animal -> probabilitate cu 59
2 animale -> probabilitate cu 30%
3 animale -> probabilitate cu 10%
Cai:
0 animale -> probabilitate cu 1%
1 animal -> probabilitate cu 98%
2 animale -> probabilitate cu 1%
Pui:
9 animale -> probabilitate cu 20%
10 animale -> probabilitate cu 20%
11 animale -> probabilitate cu 20%
12 animale -> probabilitate cu 20%
13 animale -> probabilitate cu 20%
la 2.)
Există două moduri care pot fi setate în meniul stabil.
Modul 1.)
Dacă un grajd este plin și se nasc animale noi, acestea sunt vândute direct. Aici se ia prețul normal al animalelor din joc/hartă minus 25% costuri de transport. Este important de menționat că puii valorează 0€ dacă tocmai s-au născut.
Modul 2.)
Permite supraaglomerarea într-un hambar. Acest lucru este posibil în mod implicit până la 100%. Înseamnă că un grajd cu 100 de locuri poate primi 200 de animale. Totuși, acest lucru este posibil doar prin nașteri și nu prin achiziționarea de noi animale! Acest mod este destinat faptului că se pot distribui noile animale apoi chiar și în alte grajduri. Dacă un grajd ar trebui să aibă o supraaglomerare, aceasta are efecte asupra sănătății animalelor. Starea de sănătate scade în dependență de supraaglomerare în fiecare oră. Aceasta merge de la 0 la 5%. Înseamnă că dacă este prezentă o supraaglomerare minimă, doar sănătatea stagnează. În cel mai rău caz scade cu 5% pe oră. Dacă există și lipsă de hrană, sănătatea poate scădea și mai mult.
la 3.)
Animalele vechi vor fi îndepărtate cu o probabilitate de 5%. Aceasta se calculează o dată pe lună când animalul atinge vârsta maximă. Valorile implicite sunt setate după cum urmează.
Vaci 300 de luni sau 25 de ani
Porci 180 luni sau 15 ani
Oaia 144 luni sau 12 ani
Cai 360 de luni sau 30 de ani
Pui 180 luni sau 15 ani
la 4.)
Animalele cu 0% sănătate pot fi eliminate dacă această setare este activată în meniu.
la 5.)
Animalele pot avea acum descendenți masculi sau femele. Probabilitatea de sex va fi este de 50:50.
Mic indiciu:
Vaca elvețiană va fi eliminată.
Puii acum produc gunoi de grajd dacă cotetul în sine are gunoi de grajd.
Caprele produc lapte și nu lână. Pentru aceasta, însă, hambarul trebuie să aibă lână obturată. (Instrucțiuni incluse: GoatMilkInstruction.txt)
Credite: Farmer_Andy Mulțumesc mult pentru imaginile cu animale!
Jurnalul de modificări 1.1.0.0:
1.) Funcție nouă (punctul 4.) în care animalele pot fi îndepărtate la 0% sănătate.
2.) Bugfix: Dacă nu este introdusă nicio valoare pentru supraaglomerarea în zootehnie, au apărut erori la salvare.
3.) Bugfix: Starea actuală a supraaglomerării ar trebui acum să fie sincronizată și în multiplayer.
Chissel