Sistem animal îmbunătățit v2.2.0.1

Sistem animal îmbunătățit v2.2.0.1

Jurnalul modificărilor: 2.2.0.1:
1.) Bugfix: Paiele pot fi acum folosite pentru oi și capre

Jurnalul modificărilor 2.2.0.0:
1.) Caracteristică: Veterinarii pot acum reproduce animalele manual.
2.) Caracteristică: Masculii se reproduc automat cu echivalentul femelei.
3.) Caracteristică: Reproducerea veterinară a animalelor poate eșua.
4.) Caracteristică: Consumul de hrană al femelelor crește la scurt timp după naștere.
5.) Caracteristică: Producția de lapte de vacă și capre depinde de ultima naștere.
6.) Caracteristică: Vacile și caprele nu mai dau lapte de la 80% reproducere până la naștere (perioada uscată).
7.) Caracteristică: Caprele și oile pot produce gunoi de grajd.
8.) Schimbare: Vacile se pot reproduce numai de la 18 luni.
9.) Schimbare: reproducerea animalelor crește întotdeauna.
10.) Bugfix: S-a remediat o eroare care a cauzat supraaglomerarea, în ciuda faptului că supraaglomerarea era dezactivată.

Jurnalul modificărilor 2.1.0.0:
1.) Caracteristică: Oile și caprele sunt acum împărțite în rase individuale (berbecul și capra sunt pierdute în actualizare).
2.) Caracteristică: vacile elvețiene s-au întors.
3.) Schimbare: Starea de sănătate a animalelor scade doar după 12 ore de supraaglomerare.
4.) Bugfix: Dacă alte animale decât vacile, porcii, oile, caii și găinile sunt deja instalate pe o hartă, numai acestea vor fi suprascrise. Toate celelalte rămân și sunt încărcate de pe hartă.
5.) Bugfix: Animalele pot deveni acum mai în vârstă de 60 de luni.
6.) Bugfix: Caii pot fi călători din nou.
7.) Bugfix: Animalele nu își mai schimbă textura la distanță lungă.

Jurnalul modificărilor 2.0.0.0:
1.) Caracteristică nouă: mai multe imagini noi ale animalelor (mulțumim fermierului Andy pentru aprobare).
2.) Caracteristică nouă (punctul 5.): descendenții animalelor pot fi masculi sau femele.
3.) Bugfix: Când luați animale tinere din creștere cu remorca, meniul nu s-a actualizat.
4.) Remediere: puteți selecta mai multe animale decât deține creșterea în meniu.
5.) Bugfix: Sincronizarea a fost îmbunătățită.
6.) Bugfix: S-a remediat o eroare care putea face ca animalele să dispară atunci când intră într-un grajd.

Jurnalul modificărilor 1.1.0.0:
1.) Funcție nouă (punctul 4.) în care animalele pot fi îndepărtate la 0% sănătate.
2.) Bugfix: Dacă nu este introdusă nicio valoare pentru supraaglomerarea în zootehnie, au apărut erori la salvare.
3.) Bugfix: Starea actuală a supraaglomerării ar trebui acum să fie sincronizată și în multiplayer.

Acest script ajustează nouă puncte:
1. animalele nu mai primesc un singur animal ca descendent, ci mai ales mulți pentru specia animală respectivă (cu împrăștiere).
2. grajdurile pot fi supraaglomerate de urmași, dar acest lucru are un efect asupra sănătății animalelor. Alternativ, animalele care nu mai încap în hambar pot fi vândute direct. Acest lucru poate fi setat în meniul pentru animale.
3. animalele prea bătrâne vor fi îndepărtate aleatoriu
4. animalele cu 0% sănătate vor fi îndepărtate
5. descendenții animalelor pot fi masculi sau femele
6. animalele pot fi reproduse acum de către un medic veterinar
7. încercările de reproducere a animalelor de către medicul veterinar pot eșua.
8. consumul de hrană al femelelor crește la scurt timp după naștere
9. producția de lapte depinde de ultima naștere

Explicație mai detaliată:

La 1.)
În mod implicit, următoarele valori sunt setate pentru descendenți.

Vaci:
0 animale -> probabilitate cu 1%
1 animal -> probabilitate cu 98
2 animale -> probabilitate cu 1%

Porci:
8 animale -> probabilitate cu 20%
9 animale -> probabilitate cu 20%
10 animale -> probabilitate cu 20%
11 animale -> probabilitate cu 20%
12 animale -> probabilitate cu 20%

Oaie:
0 animale -> probabilitate cu 1%
1 animal -> probabilitate cu 59
2 animale -> probabilitate cu 30%
3 animale -> probabilitate cu 10%

Cai:
0 animale -> probabilitate cu 1%
1 animal -> probabilitate cu 98%
2 animale -> probabilitate cu 1%

Pui:
9 animale -> probabilitate cu 20%
10 animale -> probabilitate cu 20%
11 animale -> probabilitate cu 20%
12 animale -> probabilitate cu 20%
13 animale -> probabilitate cu 20%

la 2.)
Există două moduri care pot fi setate în meniul stabil.

Modul 1.)
Dacă un grajd este plin și se nasc animale noi, acestea sunt vândute direct. Aici se ia prețul normal al animalelor din joc/hartă minus 25% costuri de transport. Este important de menționat că puii valorează 0€ dacă tocmai s-au născut.

Modul 2.)
Permite supraaglomerarea într-un hambar. Acest lucru este posibil în mod implicit până la 100%. Înseamnă că un grajd cu 100 de locuri poate primi 200 de animale. Totuși, acest lucru este posibil doar prin nașteri și nu prin achiziționarea de noi animale! Acest mod este destinat faptului că se pot distribui noile animale apoi chiar și în alte grajduri. Dacă un grajd ar trebui să aibă o supraaglomerare, aceasta are efecte asupra sănătății animalelor. Sănătatea scade în funcție de supraaglomerare în fiecare oră dacă hambarul este supraaglomerat mai mult de 12 ore. Aceasta merge de la 0 la 5%. Înseamnă că dacă este prezentă o supraaglomerare minimă, doar sănătatea stagnează. În cel mai rău caz scade cu 5% pe oră. Dacă există și lipsă de hrană, sănătatea poate scădea și mai mult.

la 3.)
Animalele vechi vor fi îndepărtate cu o probabilitate de 5%. Aceasta se calculează o dată pe lună când animalul atinge vârsta maximă. Valorile implicite sunt setate după cum urmează.

Vaci de 300 de luni sau 25 de ani
Porci 180 luni sau 15 ani
Oaia 144 luni sau 12 ani
Cai 360 de luni sau 30 de ani
Pui 180 luni sau 15 ani

la 4.)
Animalele cu 0% sănătate pot fi eliminate dacă această setare este activată în meniu.

la 5.)
Animalele pot avea acum descendenți masculi sau femele. Probabilitatea a cărui sex va fi este de 50:50.

la 6.)
În meniul animalelor, grajdul poate fi acum comutat de la reproducerea automată la cea manuală. Acest lucru permite ca grupuri individuale de animale, în cazul în care au vârsta minimă, să fie reproduse manual. Atât reproducerea automată, cât și cea manuală costă o sumă fixă per animal (Poate fi setată în setările xml). Daca in grajd exista un mascul din aceasta specie cu varsta suficienta, reproducerea va avea loc automat (gratuit).

La 7.)
Reproducerea veterinară a animalelor individuale poate eșua. Acest lucru face ca reproducerea să se oprească la 0%. Reproducerea trebuie apoi încercată din nou.

Re 8.)
Consumul de hrană al femelelor depinde de ultima naștere. Astfel, consumul de furaje este mai întâi redus la scurt timp după naștere. Apoi se ridică, astfel încât să se mărească puțin, până când revine la nivelul normal.

Până la 9.)
Producția de lapte la vaci și capre depinde de ultima naștere. Aici, animalele nu mai dau lapte dintr-o reducere de 80% (uscare). De la naștere, producția de lapte crește de până la 1,2 ori, până când scade încet din nou. Dacă nu are loc o nouă reproducere, producția de lapte scade la 0%. Lunile de la ultima naștere sunt afișate în meniul animalelor pentru animalele corespunzătoare.

Sfaturi importante:
Puii, oile și caprele produc acum gunoi de grajd dacă cotetul în sine are gunoi de grajd.
Caprele produc lapte de capră și nu lână. Pentru aceasta, totuși, hambarul trebuie să aibă lapte de capră blocat (Instrucțiuni incluse: GoatMilkInstruction.txt) sau să folosească hambarele de oi cu suport pentru lapte de capră de la T4xs (Modname: FS22_husbandryGoatMilk).
Dacă modificatorii nu doresc să-și suprascrie xml-ul Animalelor, acum pot adăuga cheia doNotOverrideAnimals la xml-ul lor Animal de pe hartă.

Multe mulțumiri următoarei persoane pentru traducere:
P_E_T_O (cehă), Jankus (poloneză), Pericops (spaniolă), philpask (Franța)

Autor:
Chissel


Cum să utilizați Farming Simulator 22 modurile

Bine ați venit la cea mai mare comunitate de modding Farming Simulator. Încă nu sunteți sigur de ce folosesc Farming Simulator 22 mods? Jocul a fost dezvoltat pentru a suporta modificări (modificări) care pot fi create de orice fan. Așa că puteți folosi mod-uri pentru a actualiza jocul original. Da, suntem de acord că jocul este deja foarte bun, totuși, s-ar putea să simți că ai nevoie de mai multe secerătoare, tractoare sau alte instrumente în joc. Mai mult, jocul în sine oferă diferite tipuri de moduri care pot schimba gameplay-ul, pot repara unele erori care deranjează jucătorii sau pur și simplu încearcă să facă jocul mai interesant. Acesta este motivul pentru care ar trebui să încercați FS22 mods. Deoarece există multe FS 22 mods diferite, instalarea unuia dintre ele va schimba puțin jocul și va deveni unic. Toate modurile LS22 sunt complet gratuite, așa că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la plăți sau taxe ascunse. Încercați acum Farming Simulator 22 mods și deveniți un fermier mai bun.






Cel mai bun FS22 Altele mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!