Suplimentul CVT v1.0.0.0
Suplimentul CVT v1.0.0.0
Acest script adaugă tuturor vehiculelor cu transmisii variabile continuu o transmisie CVT autentică sau o transmisie hidrostatică.
Acest lucru poate fi configurat în magazin. De asemenea, puteți alege între un clasic
sau variantă modernă.
În mod realist, este întotdeauna selectat pentru a se potrivi cu vehiculul.
Important:
Legăturile de taste pentru suplimentul CVT trebuie mai întâi alocate.
Toate setările din LS ar trebui să fie setate la manual.
Schimbare manuală și ambreiaj.
Nu pot fi active sisteme de control automat.
Dacă vrei să conduci realist, vei face asta oricum.
Addonul CVT ar trebui să fie utilizat în mod activ și nu doar un mod „se rulează în fundal” (personalizat pentru aplicația respectivă)
Opțiuni de setare:
CVT general:
– Pot fi setate 4 rampe de accelerație.
– Pot fi setate și rampe de frânare.
– Modul pedală TMS poate fi activat.
– Blocarea automată a diferențialului poate fi activată sau preselectată. Acest lucru necesită mod
Este necesar FS22_VehicleControlAddon sau FS22_EnhancedVehicle.
– Lucru eficient cu mașina la putere maximă.
– Pentru a putea porni motorul, ambreiajul trebuie actionat un buton sau trebuie alocata o pedala de ambreiaj in acest scop.
Acesta poate fi, de asemenea, același ambreiaj care este folosit pentru transmisiile manuale.
CVT clasic:
– Aici se pot deplasa 2 zone de conducere.
CVT modern:
– Zonele de conducere se schimbă automat.
– Frâna de parcare este activată imediat ce vă îndepărtați de scaunul șoferului.
Este necesar FS22_VehicleControlAddon sau FS22_EnhancedVehicle.
– Conceptul de viteză redusă, permite o lucru și mai eficient.
– Funcționare convenabilă datorită mai puținilor parametri de setare necesari.
Hidrostat și unitate HST:
– Cele 2 variante de bază sunt selectate prin comutarea intervalelor de acţionare.
– În această configurație, rampele unice de accelerație sunt declarate ca nivele de viteză.
– Ambele tipuri de actionare hidraulice pot fi puse in miscare printr-o pedala de acceleratie procentuala.
Cu hidrostatul (varianta mai veche sau simpla), trebuie folosita acceleratia manuala
A. atinge viteza finală,
B. crește capacitatea pompei hidraulice, de exemplu pentru a crește viteza și puterea de ridicare a încărcător frontal pe curte sau încărcător cu roți
pentru a obține mai multă viteză și putere de ridicare.
– În versiunea mai nouă, aceasta este în mare parte reglată automat, dar clapeta de accelerație manuală poate fi încă folosită pentru a efectua munca la încărcătorul frontal mai agil.
– Dacă FS22_VehicleControlAddon este activ, frâna de parcare trebuie aplicată pentru a porni motorul.
Căldură, supraîncălzire și uzură:
-Motoarele trebuie mai întâi să funcționeze suficient de cald pentru a evita generarea de uzură crescută sub sarcină.
-Utilizarea necorespunzătoare și reglarea incorectă în timpul conducerii, în special sub sarcină,
poate duce la uzura mai rapidă a cutiei de viteze.
-Daca presiunea este prea mare, cutia de viteze se poate supraincalzi si astfel provoca uzura.
-Temperaturile motorului sunt sincronizate doar cu FS22_DashboardLive în Multiplayer!
DBL trebuie să fie activ cel puțin cu .
Influența asupra funcțiilor și funcțiilor care creează influență:
Efectul franei de motor:
– Este calculat dinamic de diverși factori. Printre altele, greutatea, viteza, vântul, înclinația sau declinul joacă un rol, puterea motorului (din păcate nu capacitatea cubică), gama de turații și turația motorului etc.
De asemenea, în funcție de ce rampă de accelerație este selectată.
Pornirea motorului:
Pentru vehiculele variabile continuu, ambreiajul trebuie apăsat, care trebuie alocat separat – adică aceeași intrare, care este și ambreiajul normal. În configurație hidrostatică, dacă VCA este activ, frâna de mână trebuie să fie aplicată pentru a porni motorul.
În plus, clapeta de accelerație nu trebuie trasă în sus, trebuie setată la 0.
Poligoniale:
Există 2 zone de conducere, II. este destinat călătoriilor rutiere, transportului și lucrărilor ușoare.
Etapa I este mai mult pentru muncă grea pe câmp și transport greu.
Aici viteza maximă este, de asemenea, redusă, iar cuplul oferă mai multă forță, mai ales la pornire.
Pentru fiecare nivel trebuie atribuită o atribuire de buton.
Zonele de conducere ar trebui schimbate când mașina este staționată, deoarece acest lucru poate provoca, de asemenea, daune. * Un mic sfat, dacă utilizați butoanele de schimbare a grupului pentru sus/jos, puteți folosi aceleași butoane pentru treptele de viteză.
O caracteristică specială a configurației „moderne” este că domeniile de conducere sunt reglate.
Rampe de accelerare:
În plus, există acum o rampă de accelerație în 4 trepte, care poate fi comutată cu un singur buton.
Acest lucru influențează comportamentul de accelerație la accelerare și reducerea vitezei de conducere.
Neted și cu senzație sau putere deplină și aspru. Cu unelte grele sau remorci, poate cauza presiune mare în cutia de viteze planetară și poate deteriora!
În acest caz, rampa de accelerație trebuie setată la 3 sau mai puțin.
Nivelul 4 este mai potrivit pentru cursele goale.
Pentru lucrări ușoare pe câmp, puteți trage cu ușurință la nivelul de viteză 1 în rampa de accelerație 4 – de exemplu, grapă cu discuri, cultivator plat.
Mai multe explicații detaliate ale detaliilor pot fi găsite în meniul de ajutor Escape.
Aproape toate valorile și setările pot fi utilizate cu FS22_DashboardLive.
Autor:SbSh