Suplimentul CVT v1.2.9.0

FS22 Altele

Suplimentul CVT v1.2.9.0

Acest script adaugă tuturor vehiculelor cu transmisii variabile continuu o transmisie CVT autentică sau o transmisie hidrostatică.

Jurnalul modificărilor 1.2.9.0
– Încălzirea pentru încărcătorul cu roți a fost fixată.
– a fost eliminată comanda consolei dev tabelul de pericol.
– Mașinile și camioanele sunt configurabile.
– S-a rezolvat problema cu frâna de mână în configurația modernă pentru AD și CP.
– Scăderea RPM redusă la reaccelerare cu accelerația.

Acest lucru poate fi configurat în magazin. De asemenea, puteți alege între un clasic
sau variantă modernă.
– În mod realist, este întotdeauna selectat pentru a se potrivi cu vehiculul.

Important:
Legăturile de taste pentru suplimentul CVT trebuie mai întâi alocate.
Toate setările din LS ar trebui să fie setate la manual.
Schimbare manuală și ambreiaj.
Nu pot fi active sisteme de control automat.
Dacă vrei să conduci realist, vei face asta oricum.
Addonul CVT ar trebui să fie utilizat în mod activ și nu doar un mod „se rulează în fundal” (personalizat pentru aplicația respectivă)
Valoarea XML a vehiculului „rotInertia” (volant) nu trebuie specificată sau trebuie coordonată precis.
Și ca o reamintire, motoarele trebuie să se încălzească mai întâi.
Dacă aveți dubii, vă rugăm să aruncați o privire la tutoriale.

Opțiuni de setare:
CVT general:
– Pot fi setate 4 rampe de accelerație.
– Pot fi setate și rampe de frânare.
– Modul pedală TMS poate fi activat.
– Blocarea automată a diferențialului poate fi activată sau preselectată. Acest lucru necesită modul FS22_VehicleControlAddon sau FS22_EnhancedVehicle.
– Lucru eficient cu mașina la putere maximă.
– Pentru a putea porni motorul, ambreiajul trebuie actionat.

CVT clasic:
-2 game-uri pot fi schimbate aici.

CVT modern:
– Zonele de conducere se schimbă automat.
– Frâna de parcare este activată imediat ce vă îndepărtați de scaunul șoferului. Este necesar FS22_VehicleControlAddon sau FS22_EnhancedVehicle.
– Conceptul de viteză redusă, permite o lucru și mai eficient.
– Funcționare convenabilă datorită mai puținilor parametri de setare necesari.

Hidrostat și unitate HST:
– Cele 2 variante de bază sunt selectate prin comutarea intervalelor de acţionare.
– În această configurație, rampele unice de accelerație sunt declarate ca niveluri de viteză.
– Ambele tipuri de actionare hidraulice pot fi puse in miscare printr-o pedala de acceleratie procentuala.
Cu hidrostatul (varianta mai veche sau simplă), accelerația manuală trebuie folosită pentru A. atingerea turației finale, B. creșterea capacității pompei hidraulice, de ex. pentru a crește viteza și puterea de ridicare a încărcător frontal pe curte sau încărcător cu roți pentru a obține mai multă viteză și putere de ridicare.
– În versiunea mai nouă, aceasta este în mare parte reglată automat, dar clapeta de accelerație manuală poate fi folosită în continuare pentru a efectua munca la încărcătorul frontal mai agil.
– Dacă FS22_VehicleControlAddon este activ, frâna de parcare trebuie aplicată pentru a porni motorul.

Căldură, supraîncălzire și uzură:
– Motoarele trebuie mai întâi să funcționeze suficient de cald pentru a evita generarea de uzură crescută sub sarcină.
– Utilizarea necorespunzătoare și reglarea incorectă în timpul mersului, în special sub sarcină, pot duce la uzura mai rapidă a cutiei de viteze.
– Daca presiunea este prea mare, cutia de viteze se poate supraincalzi si astfel provoca uzura.
– Temperaturile motorului sunt sincronizate doar cu FS22_DashboardLive în Multiplayer!
DBL trebuie să fie activ cel puțin cu .

Influența asupra funcțiilor și funcțiilor care creează influență:

Efectul franei de motor:
– Este calculat dinamic de diverși factori. Printre altele, greutatea, viteza, vântul, înclinația sau scăderea joacă un rol, puterea motorului (din păcate nu capacitatea cubică), gama de turații și viteza motorului etc.
De asemenea, în funcție de ce rampă de accelerație este selectată.

Pornirea motorului:
Pentru vehiculele variabile continuu, ambreiajul trebuie apăsat, care este și ambreiajul normal. În configurație hidrostatică, dacă VCA este activ, frâna de mână trebuie aplicată pentru a porni motorul.
În plus, clapeta de accelerație nu trebuie trasă în sus, trebuie setată la 0.

Poligoniale:
Există 2 zone de conducere, II. este destinat călătoriilor rutiere, transportului și lucrărilor ușoare.
Etapa I. este mai mult pentru munca grea pe teren si transport greu.
Aici viteza maximă este, de asemenea, redusă, iar cuplul oferă mai multă forță, mai ales la pornire.
Pentru fiecare nivel trebuie atribuită o atribuire de buton.
Zonele de conducere ar trebui schimbate când mașina este staționată, deoarece acest lucru poate provoca, de asemenea, daune. * Un mic sfat, dacă utilizați butoanele de schimbare a grupului pentru sus/jos, puteți folosi aceleași butoane pentru treptele de viteză.
O caracteristică specială a configurației „moderne” este că domeniile de conducere sunt reglate.

Rampe de accelerare:
În plus, există acum o rampă de accelerație în 4 trepte, care poate fi comutată cu un singur buton.
Acest lucru influențează comportamentul de accelerație la accelerare și reducerea vitezei de conducere.
Neted și cu senzație sau putere deplină și aspru. Cu unelte grele sau remorci,
poate cauza presiune mare în cutia de viteze planetară și poate deteriora!
În acest caz, rampa de accelerație trebuie setată la 3 sau mai puțin.
Nivelul 4 este mai potrivit pentru cursele goale.
Pentru lucrări ușoare pe câmp, puteți trage cu ușurință la nivelul de viteză 1 în rampa de accelerație 4 – de exemplu, grapă cu discuri, cultivator plat.

Mai multe explicații detaliate ale detaliilor pot fi găsite în meniul de ajutor Escape și în Wiki pe Github, precum și videoclipuri tutoriale.

Aproape toate valorile și setările pot fi utilizate cu FS22_DashboardLive.
Informații mai detaliate despre el pe wiki de pe Github.

Simțiți-vă liber să oferiți idei, feedback și rapoarte la Github: FS22_CVT_Addon, vă rugăm.

Jurnalul modificărilor 1.2.0.0 (incl. remediere rapidă pentru 1.0.0.1)
– S-a schimbat structura versiunii de la 1.0.0.x la 1.x.0.0, deoarece micile remedieri pot fi mai diferite între github și public.
– HOTFIX: vehiculul cu motoare mai mari nu s-a putut încălzi și s-a răcit doar în picioare.
– CP & AD, AccRamp trebuie să se adapteze înainte de a începe un ajutor acum.
– Valoarea DBL pentru animația de accelerație adăugată. Acelasi principiu ca si pentru ambreiaj.
– Transfer de date de telemetrie adăugat. (Informații în DC)

Jurnalul modificărilor 1.0.0.1
– Pornirea motorului cu config NO fixat
– AD/CP a fost schimbat prea mult înainte și înapoi
– Parametrii DBL ajustați, vezi Wiki
– Barca de pe Hof-Bergmann nu a putut fi condusă.
– Roaba a fost exclusă
– Curba de viteză ajustată pentru configurația modernă.
– Configurații noi de magazin pentru recolte și vehicule electrice.
– Pedala de ambreiaj poate fi folosită ca pedală de accelerație pentru recoltatoare.
– Vehiculele manuale pot fi acum complet dezactivate.
– Cu ambreiajul CVT, acum puteți rula mai mult de la viteza maximă.
– Ambreiajul nu mai are nevoie de o scurtătură suplimentară pentru buton, puteți folosi ambreiajul standard.
– Problema că treieratoarele s-au supraîncălzit prea repede în modul HST a fost rezolvată.
– Incalzire FS2 redus
– Daune reduse la schimbarea intervalelor de rulare când FS22_RealisticDamageSystem este inactiv.
– Texte de traducere corectate
– S-a adăugat limba NL
– Funcția de memorie a fost revizuită din nou, toate configurațiile ar trebui acum să se încarce corect.
– S-au remediat zonele de conducere schimbate din remedierea rapidă Github.
– Configurațiile HST și Harvester nu mai suprascriu reducerea vitezei CombineXP.
– Meniul de ajutor a fost actualizat.
– Accelerația manuală VCA poate fi folosită numai în HST 1, Cu toate acestea, nu accelerația maximă, doar rotiți-o până la 99 la sută! (Intervenția în VCA în acest moment este grea)
– Rampele pot fi acum controlate direct, individual. de ex. pentru un VarioStick
– Cele mai multe categorii de magazine personalizate integrate, dacă al dvs. nu este recunoscut, vă rugăm să ne anunțați.
– Compatibilitate cu DLC-ul Göweil
– Valoarea adăugată a ambreiajului pentru DBL

Autor:
SbSh


Cum să utilizați Farming Simulator 22 modurile

Bine ați venit la cea mai mare comunitate de modding Farming Simulator. Încă nu sunteți sigur de ce folosesc Farming Simulator 22 mods? Jocul a fost dezvoltat pentru a suporta modificări (modificări) care pot fi create de orice fan. Așa că puteți folosi mod-uri pentru a actualiza jocul original. Da, suntem de acord că jocul este deja foarte bun, totuși, s-ar putea să simți că ai nevoie de mai multe secerătoare, tractoare sau alte instrumente în joc. Mai mult, jocul în sine oferă diferite tipuri de moduri care pot schimba gameplay-ul, pot repara unele erori care deranjează jucătorii sau pur și simplu încearcă să facă jocul mai interesant. Acesta este motivul pentru care ar trebui să încercați FS22 mods. Deoarece există multe FS 22 mods diferite, instalarea unuia dintre ele va schimba puțin jocul și va deveni unic. Toate modurile LS22 sunt complet gratuite, așa că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la plăți sau taxe ascunse. Încercați acum Farming Simulator 22 mods și deveniți un fermier mai bun.






Cel mai bun FS22 Altele mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!