WindyLoads v0.0.4.1
WindyLoads v0.0.4.1
Pentru toți prietenii unui stil de joc mai realist. Unele încărcături vor fi îndepărtate de vântul puternic atunci când sunt transportate în remorci deschise sau în alte vehicule.
Versiunea 0.0.4.1
Remediere erori a funcției de adăugare a specializării în RegisterSpecialization.lua (linia 80)
Puterea acestui efect depinde de tipul de încărcare, precum și de nivelul de umplere al vehiculului respectiv. O remorcă complet umplută va fi mult mai afectată de mod decât una doar parțial umplută. Vitezele mari au un efect supraproporțional asupra rezistenței la suflare. Închiderea capacului remorcilor evită efectul pierderii încărcăturii. Deci, dacă un vehicul nu are acoperire, ar trebui să luați în considerare ce să transportați.
Pachetul include un fișier .xsd care descrie parametrii de configurare permisi ai modDesc.xml.
Explicația parametrilor de configurare:
– debugMode: atunci când este activ, este afișat un hud în joc care dezvăluie unele dintre valorile interne de calcul în timpul utilizării unui vehicul care este influențat de mod. În plus, unele dintre evenimentele critice din procesarea modului sunt tipărite în fișierul jurnal al jocului. În funcție de hartă, tipuri de umplere și vehicule, acest lucru poate fi foarte mult! Doar pentru cei care vor să știe exact ce se întâmplă. Vă rog să nu mă învinovățiți pentru lucruri rele care se întâmplă în modul de depanare 😉
– considerWindSpeed: atunci când este activ, viteza curentă a vântului din joc este luată în considerare pentru a calcula puterea sarcinilor de suflare. Conducerea împotriva vântului suflă mai multă sarcină decât deplasarea cu ea, venită din spate.
– minBlowSpeed: Aceasta este viteza în km/h (nu neapărat valoarea afișată în joc) peste care intră în vigoare calculul pentru sarcinile de suflare. Sub această viteză, nicio sarcină nu va fi suflată.
– blowFactorGlobal: Acesta este un factor de scalare global (valoare flotantă) pentru puterea efectului de suflare a sarcinilor. Valoarea standard este 1 (unul), care este egală cu 100 %. O valoare de zero (sau mai mică) dezactivează efectiv modulul. Valorile peste 1 măresc puterea efectului de suflare.
– fillTypeConfigurations: Aici pot fi adăugate elemente de tip fillTypeConfiguration pentru a schimba comportamentul modului în ceea ce privește anumite tipuri de umplere din joc. În mod standard, tipurile de umplere aplicabile pentru acest mod sunt determinate de categoriile de tip de umplere predefinite din cadrul jocului. Această configurație permite ca tipurile de umplere să fie incluse sau excluse la alegerea utilizatorului. Valoarea „fillTypeBlowFactor” definește puterea efectului de suflare cauzat de vânt pentru acest tip de umplere. Fiți atenți la reglarea acestei valori! De asemenea, puteți modifica valorile „fillTypeBlowFactor” pentru tipurile de umplere predefinite, adăugându-le din nou cu o altă valoare. Vă rugăm să priviți exemplele furnizate pentru a vedea cum să faceți față acestei configurații.
– vehicleTypeConfigurations: Aici pot fi adăugate elemente de tip vehicleTypeConfiguration pentru a exclude anumite vehicule de la efectele acestui mod. Trebuie să utilizați numele complet EXACT al vehiculului (Vehicle.getFullName()) care este folosit în joc pentru a permite identificarea vehiculului în scopul acestei configurații. Vă rugăm să priviți exemplele furnizate pentru a vedea cum să faceți față acestei configurații.
Notă importantă: aceasta este încă o lucrare în desfășurare! Sunt recunoscător pentru orice feedback despre erori, erori sau sugestii de îmbunătățire.
Autor:Script: Sushifresser Idee / Konzept: Bikercelle, Sushifresser Tester: aelxr, Bikercelle