WindyLoads v0.0.6.0
WindyLoads v0.0.6.0
Versiunea 0.0.6.0
A introdus pierderi de înclinare ale vehiculelor
Remediere de erori în sistemul de particule pentru a preveni accidentele la vehiculele cu caroserie mobilă
Pentru toți prietenii unui stil de joc mai realist. Unele încărcături vor fi îndepărtate de vântul puternic atunci când sunt transportate în remorci deschise sau în alte vehicule.
Puterea acestui efect depinde de tipul de încărcare, precum și de nivelul de umplere al vehiculului respectiv. O remorcă complet umplută va fi mult mai afectată de mod decât una doar parțial umplută. Vitezele mari au un efect supraproporțional asupra rezistenței la suflare. Închiderea capacului remorcilor evită efectul pierderii încărcăturii. Deci, dacă un vehicul nu are acoperire, ar trebui să vă gândiți ce să transportați cu el.
Nou în această versiune: Cea mai solicitată caracteristică a comunității ***PARTICLES***
Puteți vedea un efect de particule atunci când încărcătura remorcii este suflată de vânt. Deocamdată efectul particulei este static, ca să spunem așa. Aceasta înseamnă că nu își schimbă culoarea în funcție de tipul de umplere. Dar își schimbă intensitatea în funcție de puterea efectului de suflare. Acest lucru vă oferă o impresie despre cât de multă sarcină pierdeți când conduceți cu remorci deschise. Voi încerca să îmi dau seama în viitor cum să adaptez culoarea fumului în funcție de tipul de umplere.
În prezent, efectul de particule nu este sincronizat în multiplayer. Mai am nevoie de ceva timp de testare ca să realizez asta. Dar nu am vrut să păstrez această nouă funcție atât de mult de la tine.
Pachetul include un fișier .xsd care descrie parametrii de configurare permisi ai modDesc.xml.
Explicația parametrilor de configurare:
– debugMode: atunci când este activ, este afișat un hud în joc care dezvăluie unele dintre valorile interne de calcul, în timp ce operează un vehicul care este influențat de mod. În plus, unele dintre evenimentele critice din procesarea modului sunt tipărite în fișierul jurnal al jocurilor. În funcție de hartă, tipuri de umplere și vehicule, acest lucru poate fi foarte mult! Doar pentru cei care doresc să știe exact ce se întâmplă. Nu mă învinovăți pentru lucruri rele care se întâmplă în modul de depanare 😉
– considerWindSpeed: atunci când este activ, viteza curentă a vântului din joc este luată în considerare pentru a calcula puterea sarcinilor de suflare. Conducerea împotriva vântului suflă mai multă sarcină decât conducerea cu aceasta care vine din spate.
– minBlowSpeed: Aceasta este viteza în km/h (nu neapărat valoarea afișată în joc) peste care intră în vigoare calculul pentru sarcinile de suflare. Sub această viteză, nicio sarcină nu va fi suflată.
– blowFactorGlobal: Acesta este un factor de scalare global (valoare flotantă) pentru puterea efectului de suflare a sarcinilor. Valoarea standard este 1 (unul), care este egală cu 100 %. O valoare de zero (sau mai mică) dezactivează efectiv modulul. Valorile peste 1 măresc puterea efectului de suflare.
– <fillTypeConfigurations>: Aici pot fi adăugate elemente de tipul <fillTypeConfiguration> pentru a schimba comportamentul modului în ceea ce privește anumite tipuri de umplere din joc. În mod standard, tipurile de umplere aplicabile pentru acest mod sunt determinate de categoriile de tip de umplere predefinite din cadrul jocului. Această configurație permite ca tipurile de umplere să fie incluse sau excluse la alegerea utilizatorului. Valoarea „fillTypeBlowFactor” definește puterea efectului de suflare cauzat de vânt pentru acest tip de umplere. Fiți atenți la reglarea acestei valori! De asemenea, puteți modifica valorile „fillTypeBlowFactor” pentru tipurile de umplere predefinite, adăugându-le din nou cu o altă valoare. Vă rugăm să priviți exemplele furnizate pentru a vedea cum să faceți față acestei configurații.
– <vehicleTypeConfigurations>: Aici articole de tipul <vehicleTypeConfiguration> pot fi adăugate pentru a exclude anumite vehicule de efectele acestui mod. Trebuie să utilizați numele complet EXACT al vehiculului (Vehicle.getFullName()) care este folosit în joc pentru a permite identificarea vehiculului în scopul acestei configurații. Vă rugăm să priviți exemplele furnizate pentru a vedea cum să faceți față acestei configurații.
Notă importantă: aceasta este încă în desfășurare! Sunt recunoscător pentru orice feedback despre erori, erori sau sugestii de îmbunătățire.
Autor:Script: Sushifresser Idee / Konzept: Bikercelle, Sushifresser Tester: aelxr, Bikercelle